ONSDAG

Ja, nyss hemkommen från jobbet.
Är lite lycklig. Hemmet var städat, disken var diskad, inte ett hundhår så långt ögat kan nå.
Allt detta för att min käre sambo upptäckte lite nya kläder i sin garderob som jag slängde in där förra veckan!
Det tog en vecka innan han insåg att jag shoppat till honom, men väntan var väl värd det, när det är så fint här hemma nu! Jag är lycklig! =)

Ska iväg på träning med voffen sen i kväll... Liamo skall osm vanligt då vara hos sin morfar... Det är spännande, händer massa skoj där.. Man får spruta med högtrycken o springa bakom stugan o gegga! Tjihoo! Och sitta på dom höga snurrande barstolarna! =)

Liam vägrade sova idag på dagis... Stor kille säkert, tror han  =) Men han stensomnade i bilen på väg hem från dagis. Så han fick inte vinka på pappa när han skulle iväg o jobba, och jag får ju kinte träffa honom heller idag när han sover bort våra två timmar tillsammans.... Sjysst, dumma unge, planera ditt liv bättre!!!
Men men, vi har ju i morgon på oss också o ha mamma-son-tid =) Sen på fredag bär det av till Gekås, då får allt farmor Mia ställa upp! =) Härligt nu när dom ska börja vara i husvagnen, avlastning hela tiden säkert! =)

Jag o Waddsan o jag tror Virre skulle med också ska dra till Gekås o shoppa lite på fredag. Liam fyller ju år om en vecka d, så jag ska kika lite presenter till honom... Sen så ska det ju fyllar på med det gamla vanligt, tvättmedel, schampoo och sånt tråk!
tänkte kolla om dom inte har några goa mammabyxor också... Nu kan jag verkligen inte ha mina vanliga brallor längre, och det är konstigt, för det fixade jag med gummiband hela tiden när liam låg i magen, men det gör skitont denna gången... Magen är lite annorlunda antagligen, dom kan ju vara högt uppe eller långt ner o bla bla bla bla bla! =)

Min skithund började skälla utanför nu, SMIDIGT när Liam ligger i vagnen brevid o sover....
Det var min korkade granne som gick förbi med sin valp... Tanten är typ 80 år gammal eller nåt o köpte precis en ny valp... Vem vet hur länge hon lever till... Så dom gick i slow motion förbi och det tyckte inte Bambam om... Konstigt, fr han brukar aldrig bry sig när det går förbi folk o hundar på vägen... men men, den lille valpen var väl irriterande eller nåt.
Jag har ju märkt att Jack Russels bar ainte funkar för honom. Han blir GALEN... det är skumt... Alla hudnar går bra, men Jack Russels så blir han helt tokig o bara gapar o skriker! KnäppHund! Kanske skulle döpa om honom till DumDum istället, haha! Kiki på jobbet brukar kalla honom så!

Näe, nu får det vara bra, ska surfa lite innan vi ska packa ihop o dra till moffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0