Torsdag

Och äntligen ledig!!! Så härligt att inte jobba fredagar! Helt underbart att kunna bestämma det själv. Bortskämd kanske? Bryr jag mig inte om!

I morgon blir det Gekås! Change of plans. Jga åker dit med Michael istället, som har LOVAT att inte gnälla och klaga på vad jag handlar! Så vi åker väl vid tolv ett nån gång när han vaknat! Ska faktiskt bli riktigt kul, bara komma bort utan barn... =)
Plus det härliga vädret som skall råda hela helgen, helt underbart! Kanske kan få ordning på trädgården då!?!
En grej som skall fixas är iaf min tvätthög som bara växer o växer, hur mycket jag än tvättar!

Var på klubben igår med odågan Bambino! Det gick mycket bra, faktiskt. Han var fortfarande helt galen i den fula lilla jack russel-bruden, men det gick ändå. Fick massor med beröm, och det är alltid kul! =) Han börjar bli riktigt duktig på natur-agilityn nu, tänkte jag ska prova den riktiga banan lite nån dag! Får se när jag kommer iväg. Behöver komma iväg til klubben lite mer nu och få honom att inte koppla det till den tiken, så han kan slappna av även där. Det är skitsvårt annars! Eller så får jag se till så den lilla tiken "försvinner" skicka henne till Ghaza eller nåt, det skulle vart bra!

På lördag är det spårträning. Jag tror det kommer gå åt helvete, tror inte alls det är Bambams grej, men å andra sidan har han förvånat mig förut....


Liam är besvärlig nu... Han har surat sen pappa åkte till jobbet. Det är väl lite protest antagligen. Mamma är väl tråkig eller nåt. Försöker hitta på skoj saker med honom, men aldrig duger man till. Ska ut på promenad nu strax tänkte jag. Han brukar ju trivas i sin vagn!
Jag hatar Nattveckorna! Jag HATAR dom! Jävla lastbilschaufför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Var nere o åt lunch idag vid bryggan. Min papps har fått i sin lille båt i vattnet, så stolt den gamle är över den där båten, jag ser verkligeninte det roliga. I Göteborg förstår ajag absolut varför man har båt, där är ju alla öar man kan åka ut till, men här finns ju inget sånt.... Åka runt runt i vattnet, hur kul är det liksom? Då ska det va en tuff motorbåt med lite drag i... Så man kan åka ring o skidor efter den.... Jaja, alla är vi olika. Jag föredrar att ligga på stranden o glassa här i Falkenberg!




ÅÅÅÅ SKITUNGE VAD HAN TROTSAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir galen. Får väl se till att sysselsätta barnet lite nu då, eftersom jag bannlyst TV-tittandet och konfiskerat alla nappar så behöver han nåt annat att tänka på!!

Så ha en fortsatt trevlig dag! Hej ¨då!

Kommentarer
Postat av: PH

jaaa nappen borde jag också ta tag i! Men jag är såå lat!

2009-04-23 @ 20:49:03
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Anya

Hoppas ni fick en trevlig dag ändå utan TV och pappa :>

Min lille får man nästan tröka in nappen på istället, vill inte att hon ska suga på fingrarna för det är väl mycket svårare att vänja av vid sen tror jag iochmed att det är svårare att ta ifrån dom :P Kan ju inte gärna hänga tummen i Pippis träd på Astrid Lindgrens värld :D Hälsa Michael förresten!

2009-04-23 @ 21:41:48
URL: http://anayahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0