torsdagscraving.....

Åh, idag har vi haft "vara utan napp"-träning hemma.... Bara napp när man ska sova.... Då blir det genast mycket gnäll o man ramlar o "slår" sig bara för att kunna bli ledsen och be om bappisen... NEJ lille busfrö, den gick vi inte på.

Efter ett par timmars gnäll o aj aj så är man som mamma ganska trött och har ingen lust alls att laga middag....
Då kommer det ett sug från magen "Biff med bambuskott" sjunger det..... Ja, varför inte!?
Så det är bara att ragga bästa middagssällskapet som kan tänkas vilja följa med, och vem får man tag i? Jo Gebba!
Hon hade inga problem att följa med o äta lite gott.
Liam ville först inte alls träffa Ebba, men gav med sig när vi väl var framme på restaurangen och tillome smilade åt henne, och gav henne massa skräp (det är ett BRA tecken) som hon fick slänga åt honom!

Så nu sitter jag här, kom hem strax efter åtta, slängde en sovande unge i soffan o bytte blöja o tog av honom kläderna, och kastade ner honom i sängen! Och jag sitter o jäser i soffan nu. Guud vad skönt. Magen är P-mätt..... =)

Sitter o tittar med ett halvt öga på Grannfejden... Det var rörigt idag, jag fattar inte vad gubbarna tjötar om...
Ska leta upp en bra bok o lägga mig med den!

Längtar såå tills i morgon!

Förmiddagsfika på campingen och sen en underbar eftermiddag, kortet ska gå varmt, (men säg itne det till Michael)
Vad är det för sjuk grej man har, jag mår SÅ bra när jag får slösa mina surt förvärvade pengar! Haha! Ännu bättre när jag får lov att spendera med michaels kort, haha!


Ne, nu ska jag prata med min syster på MSN! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0