Fika KAOS igår

Vart till Virre igår direkt efter jobbet, för att överlämna födelsedagspresent/inflyttningspresent till henne o hennes familj. Hon fick en fotosession på barnen av mig o Emma. Med 8 st fotografier i ett album. Det var väl snällt! Ja, det var snällt.
Så satt vi o väntade på at tdfet skulle kommaf ler så vi kunde fika.


Emma hade sin Max, Virre hade Leo o Felix, Jag hade Liam och Ph hade William o Emilio... SEX GALNA eller nåja, FYRA galna pojkar o två små söta!
SNacka om att ha vatten, kaffe o kaka tamejfaan överallt! Men det var klart, vi blev alla en erfarenhet rikare. Nästa fika blir inte vid vardagsrumsbordet utan det blir fastkedjade i högstolar i köket! PUNKT!

Sen åkte jag och mitt lillhjärta hem, hade ca triljoners glas att diska hemma, hua mig vad jobbigt det var. Men Liam hjälpte mig (att stöka o kladda o hällsa vatten i hela köket) så det gick bra, NOT!
Det tog oss ca en timme att diska, och då blev jag inte ens klar, haha! Ja det var mycket, och ja, Liam drog ut på det!

Men jag har og ändå världens goaste unge tror jag, trots att man ibland bara vill sälja honom!

Han e så söt.
Och eftersom han gick upp med mig halv sju igår morse fick han också gå o lägga sig tidigt. Tio över sju bar jag in honom. Det gick inte helt smärtfritt, men så fort han låg i sängen vart det lugnt! ÅÅH så lugnt o skönt!


Kollade på Den Rätte för Rosing igår med på TV. WHAT!?!?!?! Vad är det för nåt? Vem är idioten som kommit på den programideén? Helt skadat. Och det värsta utav allt! Detta IQ-befriade program är ju för fan beroendeframkallande! Jag komemr bli TVUNGEN o kolla vad som händer nästa tisdag! SHIT SHIT SHIT!

Men sen efer det blev jag räddad utav The Mentalist!  TUMMEN UPP!
Älskar såna program, CSI o så! =)
Bättre än alla såna dokusåpor som går!
Nä, nu ska jag sätta igång o jobba, så jag gör skäl för min lön!

Ha de gott! Hej hej

Kommentarer
Postat av: jojjo

Oj.. hej har du blogg åxå.. kuuuul..

ja gekås va skit.. men ida får man slösa på stan istället då..

2009-02-25 @ 10:52:02
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

ja det är väl tur att man MÅSTE slösa pengar=)

Jag skaffade blogg igår. jag ahr blivit bloggberoende och tänkte att jag kudne ju kladda om mitt liv också för den som vill läsa =)

2009-02-25 @ 11:41:57
URL: http://whistle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0