Ny blogg, för sista gången?

Hade förut en blogg, som jag väldigt sporadiskt skrev i under en period. Glömde sedan bort den och ville nu börja kladda i den igen men kom inte ihåg vilken mail jag använde för den, komemr inte hiåg någonting... S då får jag skaffa en ny helt enkelt...

Har blivit bloggfrälst nu, Har fyra olika bloggar jag följer med spänning, jag är knäpp jag vet!

Kanske ska förklara vem jag är.
Jag bor på västkusten, i ett litet radhus med Sambo M Lillknatte Liam och isbjörnshunden Bambam.
Har en liten knodd i ugnen som ska komma ut någon gång i September. Ska bli helt aknonunderbart att gå gravid hela sommaren o svettas.
Jag är en sån som HATAR att vara gravid. Det finns inget mysigt med det, det är bara en pina man måste gå igenom för att få sin lilla bebis. Allt illamående, halsbränna, fetma, ont i ryggen/höfterna, bristningar, spark på kisseblåsan. Vad är charmen?

Yeah What ever!

Jag sitter på jobbet nu och chefen skulle inte bli lycklig om han kom inspringandes nu. Så jag får avrunda!

Tjoflöjt hej hej

Kommentarer
Postat av: waddy

hej jaqueline!

det ska bli spännande att följa din blogg, hoppas du är en sån som skriver massor och ofta!!!!

så kul att få vara med från början!

ha en trevlig kväll

mvh Waddy;)



MOUAHAHAHAHAHAHA

2009-02-24 @ 19:04:21
Postat av: Camilla

Haha men Jackie! När du skriver sådär om att vara gravid så skrämmer du ju folk! Uuh jag vill inte!



Fortsätt skriva (fast inte om hur jobbigt det är att vara gravid kanske), jag kommer följa din blogg :)

2009-02-26 @ 23:57:52
URL: http://cammillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0