SEMESTER

Vem ha rtid att sitta o blogga på semestern egentligen? Inte jag, trots att vi inte gjort mycket! =)

Men lite har hänt.

T.ex så vart det lite party uppe i Gbg. Mycket skumt att vara helt nykter på den årliga get-togethern uppe hos storasyster o hennes man. Men ack så roligt det är när alla andra börjar bli fulla o fjanta sig o snurra, haha! Dansa till Las Ketchup-song m.m. The list could be loooong! =) Skitskoj!

Bambam har ätit sönder vår soffa (vet itne om jag skrivit det innan) så vi har numera min brors soffa som bott i Stockholm ett par år. Men den är superskön o rätt fin, så det blir kanonbra.

Har vart på Ultraljud i förra veckan. Fick se våran lilla FLICKA- (Nova-lee) Det var den roliga överraskningen, sen såg vi även att min satans perkele moderkaka fortfarande låg ivägen för utgången.... Ja, jippie. Ska på läkarbesök i nästa vecka, till vilket jag för övrigt tappat bort tiden till, och göra en slutlig bedömning för kejsarsnitt..... =/
Det är ju bara att gilla läget. Men gud vilken ångest jag har! Dom ska skära i min kropp!!! Jag kommer inte få lov att bära mer än bebis vikt i SEX veckor efter. Vad ska Liam tycka om det?!?! "
Nej, hjärtat, mamma får bara bära den nya bebisen, du är för tung!???"
Det kommer bli svårt, men man får väl lösa det också!
Plus atyt när moderkakan ligger så fel så är risken för blödningar väldigt stor, så jag får inte lov att anstränga mig mycket nu. Jag får inte bära, inga långa cykelturer, inte långa promenader (precis som det skullegå ändå, pyttsan)
Ingenting får jag göra. Så nu ska jag vara väldigt inaktiv i fem-7 veckor tills bebisen kommer..... hmm, mindre bra!

Detta är sista veckan på semestern nu... blandade känslor. Ska bli trevligt att komma tillbaka till mitt jobb, men samtidigt har det vart ritkigt skönt att inte göra något alls! =)

Igår var vi i Svenljunga hos Liams gudfar med familj. Deras bedårande tre döttrar, så goa så! Liam ÄLSKAR att åka dit. De två största leker ju med honom hela tiden och tar hand om honom! Underbart! Den lilla är bara tre månader ännu så länge, så hon gör inte mycket. Flinar lite, spyr lite, dreglar! =)
Så gick vi ner och käkade flötig pizza på Charlies, och väntade p åatt Allsången skulle börja. Det är SVenljungaSommar nu =) Och till allsången kom även Robin Bengtsson aka- Idol-Robin och sjöng! Han hade badat i b run-utan-sol-kräm, fyyy vad han såg ut =) Tjejerna fick varsin autograf och var helnöjda!

Idag kommer min Konetere och hennes familj hit. Mina barn William o Thea, som jag lovat o lovat att dom ska få sova här i sommar, men det blir ju aldrig av! GOOOD! Och nu är semetsern typ slut! DÅligt samvete........ =/


I Morogn komemr Jimmi o Desse hit med deras lilla Tindra. Dom ska även ha en liten till i samma sväng som våran bebis ska komma! Vi följs åt med våra magar även denna gång! Men sen är det slut med det =)

På lördag är det Sannarpsbadet med Michaels pappa o lillebror. Jag ska ligga o flyta runt i poolen och njuta av att vara helt viktlös, gud vad skönt det är!

Nu är det verkligen dags att sätta igång med frukosten här hemma. Får besök om ett par timmar o jag har mycekt jag ska hinna. Äta, duscha, handla, bädda.... Hua mig, och allt jag gör nuförtiden går i slow-motion!

Näe, ha en bra dag, mina trogna läsare!





Kommentarer
Postat av: Philippa

Kul med en flicka!! Väldigt fint namn, hur kom ni på det? Ha det bra!

2009-07-30 @ 13:52:29
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Philippa

jag glömde skriva en VÄLDIGT fin design (jag är grymt avundsjuk=))

2009-07-30 @ 13:55:11
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0