En lååång Lördag o en slapp Söndag

Var i Svenljunga igår...
Åkte vid tolvtiden, hem till Mia & Peder o käkade lunch... Fläskfilé i någon senapssås med potatisklyftor o sallad till.. Jättegott..

Efter det åkte vi hem till Carro. Honvar ensam hemma, så vi fikade lite o kikade på hur do bodde. Dom flyttade till hus för längesen, men vi har aldrig fått tummen ur o åka o titta!
Sen åkte vi hem till Michaels pappa, där vi tidigare på dagen lämnat hunden, för han kan inte följa med hem till Carro!
Vi fastnade och blev kvar, o kvar o kvar.... tio i ett gick vi ut i bilen o körde en timme hem...
Liam hade somnat i min famn på kvällen så han hade fått låna en säng o sov så gott... Han blev jätteledsen när vi skulle ut i bilen, för han vaknade... Helt borta var han! Stackarn!

Vaknade nio i morse, och fick jättegod frukost. Mannagrynsgröt och sånt, jättemums! Min sambo kan om han bara vill!

Sen vid ett kom min mamma o hennes Roine, så åkte vi o handlade lite fisk o grejer, så skulle mamma lära mig laga välrdens godaste och numera enklaste rätt- Fisk i sågspån-sås! =) Favvo när vi var små!

Två stoora portioner tryckte jag i mig sen kunde jag inte röra mig! Nej tack till efterrätten!
Hade fruktsallad, men den får vänta till senare!

Liam tyckte i sig maten också, så det komemr nog bli standard här hemma nu! MUMMA!

Nu sitter jag här i soffan och orkar ingenting. Disken behöver göras, men jag behagar inte ställa mig upp... Jag är stark som fortfarande sitter upp, snart är det ryggläge som gäller! =)

O ja som ville bakat idag, det blir nog inget med det heller!

Hua mig, nuska jag gosa med mitt lilla barn! Om han kan slita sig från hunden... snacka om att man har blivit brädad! Bambam går före ALLT! Men det är mysigt. Om ett par år komemr det inte gå att skija dom åt! Liams vovve! =)

Längtar till den 17 Mars, då vi äntligen fått tid på Barnmott.... Fast han komemr säkert vara jätetbra den dagen, så det inte märks nåt alls säkert!!! hmmm,,, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0