Helgen.-dubbelbesök och Sannarpsbadet

Helgen har vart kanon! Det underbara vädret med 10 plugrader o sol gör ju inte saken värre.

Igår FM ko mVirre med småpojkarna o hälsade på, eller hon utnyttjade mig bara egentligen, hon behövde låna mitt bärsele till Felix. Jag behöver ju inte det på länge, så det var helt OK!
Men guud vad jobbigt det var att hitta. Jag visste ja hade lagt det i en låda med liams bebiskläder. Men vilken. Tror jag gick igenom ca sju lådor innan jag hittade rätt!! =)

Sen på eftermiddagen kom Jimmi O Desse o Tindra. Dom stannade på mat och åkte inte hem förrän efter melodifestivalen!Jättekul hade vi!!! Det är så tråkigt man inte ser till o träffas oftare!
Men snart är sommaren här och då finns det mer att hitta på med barnen!

Idag har vi vart i Halmstad på Sannarpsbadet. Hur kul som helst var det! Liam åkte alla rutchkanorna, även odm stoooora som inte ens mamma vågade åka, haha!
Han är helt galen i vattnet. Simmar som en tok (med ärmpuffar såklart) och dyker o håller på! Får nog fullt upp på stranden med honom i sommar!

Nu känns det konstigt at inte vara rökare o kaffeoman! Skulle det vart för ett par månader sen skulle jag dängt på en stooor kaffe o satt mig på trappan ute i solen o rökat tre cigg på raken!
Men tji, vad jag är bra nu, nyttiga jag kan ta ett glas juice o andas frisk luft på trappan istället! Haha!

På tisdag är det Barnmottagnignen som gäller. Åh vad jag är nervös.... tänk om dom bara vill göra samma som innan, titta lyssna trycka i honom nån kass medicin... då jäklar! No Mercy!

Tack o hej hej!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-15 @ 19:03:59
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: johanna

2009-03-16 @ 21:17:26
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: johanna

ja rökare o kaffeoman!! De va tider det..





2009-03-16 @ 21:21:05
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0