Helgen som varit

Har haft en riktig kanonhelg!!!

Igår lördag var vi i Svenljunga. Först hos Favvo o hälsade på, o sen åkte vi till Anna & Daniel o var där till sent på natten. Åt gott o kollade på en hel fotbollsmatch!!!! Det var det tråkigaste jag gjort tror jag!!!
Liam höll sig vaken till halv tolv! Han lekte med tjejernas micro... Ögon stora som pingpongbollar! Haha!

Idag har vi pillat lite i trädgården, planterat en ny blomma i krukan utanför o satt lite fina blommor inne också!
Sen åkte vi till Vallarna och gick en lång promenad med en sovande Liam i vagnen, sen så fikade vi på en bänk i det gröna! Såå skönt var det!! Bambam var helnöjd, få kika på grisar o änder o hundar! Han va i himlen! Och folk kom fram o klappade o berömde honom haha!!

Nu har vi ätit sen middag, det blev rester- Michael åt tacopaj o jag och Liam åt kycklinggryta!
Jag är fortfarande hungrig trots den mastodont-portion jag åt, så jag sk ut o göra en sallad, så jag kan äta med gott samvete!!

Så hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0