Jaja!

Jag vet jag är värdelös på att blogga!!! Jag suger!
Hur får alla tid att skriva hela tiden, och vad sjutton ska jag skriva om?

Ska jag skriva om gårdagen när mitt lilla minimonster skämde ut mig i stan!?!?
Var med Virre i stan en sväng o skulle slösa pengar, men det blev tyvärr inte så mycket av den varan.
Gick in på Kappahl, för att kolla olite dagiströjor till mitt lilla barn som han verkligen verkligen behöver...
Först när jag styr vagen mot affären börjar han skrika NEEEEEEJ NEEEJ MAMMA!
Jodå lilla älskling, det är roligt att handla kläder till dig, det tycker du också serru! *kniper ett tillgjort leende*

Inne på barnavdelningen, jo då börjar han vråla GOOOODIS!!!!!

???? Vad hände med mitt barn? Han brukar vara en goding, och jag har inte för vana att trycka i honom massa godis... Han får kanske ltie nån gång men absolut inte så.... Han blev helt hysterisk... och dålig som jag är för jag ville verkligen fortsätta shoppa fiskade upp lite ur min väska jag hade att muta med, men det varar ju bara i ca en minut. Sen efter det hade jag en fragdatuggande galning i vagnen....
Nähäpp, vi beger oss hemåt! SKITUNGE!

Men vi belv vänner sen när vi kom hem, jag lagade lite god mat (makaroner o falukorv, mmm va gott det var) o sen kolalde vi PIngu... då älskade vi varandra igen!


Idag har jag vart på MVC... Tagit dessa hemska blodprov och vägt mig och kissat i ett rör.... hmm...
Men allt såg bra ut och jag fick tid för UL, om ca en månad! Ska bli såå kul!

Liam hade jag lämnat på dagis före jag åkte dit, och hunden fick vara hemma...
Så efter MVC åkte jag hem o skulle hämta hunden. Han har separationsångest när man lämnar honom, så vi begränsar honom till ett rum medan vi är borta. Det rummet är badrummet, där finns minst saker att vandalisera...
När jag öppnade dörren hem anade jag ugglor i mossen... det kändes... skumt i luften.... hmm

Öppnar dörren in till hunden, och ser tillmin STOORA fasa att han tuggat sönder ca FYRA (!!!) bajsblöjor o kissat på golvet!!! ???
Tio djupa andetag, kollar klockan och inser att shit, jag börjar jobba nu... stänger dörren, kastar in hunden i bilen o hoppar in själv....
Så hemma väntar ett helvete idag!

Plus att jag skyller hela badrummet på michael, jag slänger ALDRIG bajsblöjor i den lilla soptunnan.... ut med skiten direkt! SKITMICHAEL! SKITHUND!

Jättekul att skrubba det sen, när det har legat, fyy vad äckligt, jag spyyyyyr!


Hua mig!


Jag ser väldigt ljust nu på min mammaledighet, det kommer nog bli mycket roligare än jag tror.... det är inte såå farligt att bli isolerad från alla vanliga ,änniskor med jobb o ett liv som inte inkluderar spyor o amma... haha!

Pratade med min BM om amning idag med.. det kändes bra! Vi kom överrens helt! KANON!


Sen ska jag få en remiss till sjukgymnasten nu med. Efter miljoner år med ryggproblem, så hjälpte nu min BM mig så jag får hjälp! Hur go som helst! Tack tack! Så kanske jag får rätsida på den nu! Det blir ju rätt svårt med TVÅ barn o kånka på med den onda...
Jag kan inte gå en promenad i en halvtimme ens utan att ha svinont sen... Känns lagom kul när min stackiars hund inte alltid får den motion han behöver.... Stackarn.. men jag ska allt ge honom så fort jag bara blir bra!

Vi ska börja kurs nu i slutet på månaden! Ska bli jättekul. Lite besviken bara att man blev tvungen att gå nybörjarkurs före dom riktiga kurserna... Man kan ju redan allt där, det känns så onödigt.... Och sen är det ju inte billigt heller, det är mycket pengar för att man måste... hmmm..
Får hoppas bara jag hinner gå tävlingslydnadskursen innan jag ska kalva till hösten.... jag skulle behöva koma igång ordentligt innan bebis kommer, så är det inte lika svårt att hoppa på det efter ett par veckor ledighet sen... jaja vi får se hur det blir.
Känner att jag bara svamlar nu.... Kanske ska skriva ut frasktsedlar nu så mina stackars kunder får sina kläder! hehe!

Ha det gott!



SÅÅÅÅ JOHANNA; ÄR DU NÖJD NU???? =) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nöjd e ja.. upp me lite bilder o design nu med.. De e lätt o lära sig.. ha ha skojja bara, det tar lite tid i början..

2009-03-05 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0