Måndag igen....

Varför går helgen så fort alltid?? Det var ju fredag för en stund sen!
Kände mig inte det minsta utvilad heller! Men men!

Har jobbat hela dagen! eller fram till 15,00...
Kom hem o käkade lite rostmackor...  Ska dra igång med maten strax, men jag är såååå slö!
Ska göra hamburgare idag, så det går ju fort o laga som tur e!

I morgon blir det chili con carne! Det var typ flera år sen jag åt så det ska bli riktigt gott!!


Liam börjar bli alldeles för stor nu. Han pratar o förklarar saker och håller på. Vart är min bebis??? Det är galet hur fort tiden går, och snart ska han väl börja skolan också! HUA mig!

Exakt nu ligger han o busar med Bambam på golvet. Så jag har fått Nilsa och Bappe nu att passa medan han leker!
Denna äckliga lilla blå råttan! Nästa bebis ska inte få något gosedjur som inte går att tvätta ordentligt!!! Han är såå skabbig Nilsa och stinker som värsta soptippen... Men liam älskar honom så vad ska man göra?

Michael jobbar natt denna veckan så vi e själva...=( Det är så tråkigt!
Det enda positiva är att jag behöver inte slåss med någon om TV-kontrollen... efter läggdags då förståss... annars är Liam rätt bestämd med vad som ska visas på Tvn... skitunge, han har mig lindat runt sitt knubbiga lilla finger!
Han utnyttjar varje ögonblick han kan när han skymtar svaghet hos mig!

Men han är väldigt fin ändå! Så han får gärna köra lite med mig!

Kommentarer
Postat av: johanna engman

Åhhhh här va de inget nytt...

ha ha skämtar bara..

2009-03-11 @ 14:50:30
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0