Två bilder till


Liam och Bambam På pulkapromenad i skogen förra helgen!






Stolt Liam får hålla Felix alldeles själv! Bra storebrorsmaterial på den!,,









Idag har vi verkligen inte gjort något vettigt alls... Jag skulle städat och tvättat hade jag planerat hela veckan, men vaknade o började spy, och det har jag gjort sen dess, sovit o kräkat!
Liam somnade på soffan tjugo i två, då tog jag med honom in i sängen o la mej brevid, så sov vi tillsammans till typ fem ungefär..... GOTT!
Han verkar inte heller piggelin idag... Han vill bara sitta o titta på Pingu... och han sitter verkligen bara o tittar. Normalt sett sp tittar han lite o springer runt o tittar igen, men nu bara sitter han! Hmmm, Vi som ska åka till Tant Caroline i helgen, vi har inte tid att bli dåliga!

Väntar nu på att Michael ska komma hem från jobbet. Bullshit att han jobbar 5-17 varje dag... ser honom aldrig.
Men idag fick jag honom iaf att åka o handla direkt efter jobbet, det är PLUS!!! Jag orkar verkligen inte det, och särskilt inte om jag måste ha med Liam, han är sååå trött på att handla med mig!

Jag är en dålig mamma förresten, min unge har fortfarande messmör i ansiktet kvar sen mackan han åt när vi hade vaknat... det betyder alltså över en timme intorkat messmör.... fy mig! Snart kommer dom väl o tar honom!

Nä, dags att ta sig i kragen kanske??? vi får se, jag loggar ur så får vi se om jag kommer ifrån datorn, eller fastnar med nåt annat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0