Usch vad ...

Usch vad dålig jag är på att uppdatera!! Ingen ordning alls på mig!

igår gjorde vi inte mycket. tog en rejäl runda med barn o hund. Liam var jättelycklig att få åka vagnen! Så skönt att han fortfarande tycker det är mys! När vi gått en bit skickade Virre SMS o ville gå med en sväng, så det blev dubbla promenader! Jättehärligt, men AJJJJJJJ vad ont jag har i ryggen idag! Men men! Det blir nog en liknande runda idag känns det som! Det var riktigt skönt! Går jag sakta idag så går det nog!

Har precis avnjutit en mysmiddag med min lillegrabb.
Började fins o vackert, vi blåste varandras varma mat och åt och var lyckliga. Sen blev liam missnöjd med sin gaffel.. Jaja, vi bytar väl då....  Lätt o sitta o äta med en gaffel som tar två riskorn åt gången...
Nåja, frid o fröjd..... Tills...... Liam blir misnöjd med sitt glas.... Vad är det för fel på Nalle Puh då? det är ju jättebra! Nej nej, OK, vi bytar då!
Summa summarus: Jag fick äta kall mat med en liten liten gaffel och dricka vatten ur ett smutsigt plastglas med nalle puh på!
Tack älskade unge för att jag fick behålla min tallrik iallefall!

Idag känns det som vår! Vågar man hoppas att här inte kommer fler bakslag???


Om två veckor börjar kursen på brukshundsklubben!!! Åh vad skoj det ska bli! Jag längtar ihjäl mig!

Nästa vecka ska Liam till Barnmottagningen för att påbörja utredningen! Ojojoj, äntligen! ett o ett halvt år senare!

Och jag ska till sjukgymnasten också! Det ska bli intressant!!

Många järn i elden nu känns det som!

I morgon är sista dagen jobb, sen är det heeeeelg! Så skönt det är att vara ledig fredagar! Jag är lyckligt lottad! =)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej, vad e det med er lille prins? verkar som ni vart hos barnläkare mkt?

hoppas ni kan få ett vettigt svar nu då.. kram kram

2009-03-12 @ 15:46:12
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0