Dåligt med uppdate....

Oj, det har nog hänt rätt mycket sen sist jag skrev.....

Håller fortfarande på at träna potträning! Liam är ju bara så grymt bestämd, och äcklig så vill han inte kissa på pottan när jag frågar så kan han lika gärna kissa i kalsongerna tre sekunder senare! Skitunge! Men han är duktig, och igår när vi var hos Emma o Max så kissade han på toaletten första gången, det har itne hänt förut! Så han är duktig ändå!

Han pratar o pratar o pratar! Hur mycket som helst, och jag förstår inte vart allt kommer ifrån!?! Han börjar kläcka små roliga saker!
Ligger o ropar på kvällarna att "Liam är rooolig" i hopp om att jag ska hålla med och inte tvinga honom sova, haha! Knäppunge!

Min syster och hennes familj har ÄNTLIGEN kommit hem från USA! I Måndags! Gud vad roligt det var att äntligen få se dom live och kramas med barnen! Ja, jag gillade ju att få kramas med Jeanette o Christian också, men barnen är mysigare!! Herregud, 8 månader är lång tid att inte få träffa dom!

William vääxer om mig när som helst, 8 år gammal.... Det är frukstansvärt som man missar. Och Thea hade väl vuxit ca en meter kändes det som! Hon var jättestor! Och första gången när dom kommer tillbaka som hon inte var så blyg. Det har hon varit annars! Men det var massa kramar direkt!! Underbart!
Liam däremot var inte lika glad, han var blyg istället.... Jätteblyg i början!
Men han fann en idol i Thea ganska snabbt o hängde på henne i stort ett hela dagen! Så han sov inte en blund på hela dagen! Somnade vid strax efter sex när vi satte oss i bilen på vägen hem och sen vaknade han till lite snabbt när vi kom hem så fick han en välling o sen fick han gå o lägga sig...

Så såg han ut medan jag gjorde vällingen, efter en tuff dag på Haraldsonsväg!



Sen har det vart en kort kort vecka på jobbet med nu ju!
I Måndags var vi ju där uppe o välkomnade Bäckmans hem, jag hade kopplat telefonen från företaget till min mobil, för att kunna ta samtalen i alle fall, men när pappa o jag åkte hem så kollade han om den var överkopplad för det hade inte ringt på HELA dagen!! Och den var inte kopplad! Hur korkad var jag inte då som inte kollade det innan jag åkte! PUCKO!
Sen jobbade jag Tisdag, fick hämta Liam en halvtimme tidigare o ha med honom på möte med vår Danska agent kl. 15. MÖtet blev väldigt kort. Liam låste in sig på mitt kontor, och ingen hade nyckel till dörren. Så vi ringde vaktmästaren och tjugo minuter senare var pojken ute. Efter att vi stått utanför dörren och pratat och morfar fick stå i fönstret och skojja emd honom för att han itne skulle få sån panik som jag hade!!

Sen var det skynda skynda hem o laga fiskgratäng! Vi skulle ha familjekväll på dagis och ha med oss varsin maträtt och duka upp till buffe.
Är väldigt lycklig att jag inte gjorde någon pastasallad, för det hade typ 10 olika familjer gjort! Plus pajer!
Men jag fick gott betyg för min fiskgratäng! Det var skönt, med tanke på att jag aldrig gjort den förut, haha!

Sen igår var det jobb igen!

Och idag är vi lediga. Michael jobbar ju natt så vi försöker vara tysta, eller jag försöker o Liam bryr sig inte! Haha!
Funderar på att ta en liten picnic.....
Men jag behöver åka o handla lite innan middagen... Det blir nog bara spagetti o köttfärs idag. Michael beställde det igår, det eller skinkschnitzel... Och jag känner mig lat idag så köttfärssås får det bli! =)

Näe, min grabb springer fortfarande naken sen duschen, så han ska få på sig kläder nu!
Tänkte inviga dom nya snygga GAP-shortsen moster Konetere had eköpt med sig från USA. Det och en fin tröja kan bli lite fräckt!
Provade nya crocs till honom igår.., Ska inhandla det direkt min lön kommit in på kontot. Han har inga sandaler, och han gillar verkligen crocs! Dom satt som gjutet på honom, plus att han faktiskt kunde springa helt OK smidigt i dom. Annars kan man tycka dom är lite småklupiga, men ack nej inte på min pojk!
ollade på fejk-crocs också, men näe, jag fixar inte dom! Konstiga i modellerna! It´s gotta be the real deal!
Han har ju ocksp gjort hål i sina fina fina Adidas-dojjor! KUL! Jävla Bobby-car!! Men det är samtidigt roligt att han äntlgien sliter ut skorna och inte bara växer ur dom, haha!

Så, nu har jag uppdaterat lite. Jag SKKAAAAA försöka bli bättre på det, men jag är helt uppe i hemnet.se och facebook.com hela tiden att jag glömmer bloggen, haha!

Vill hitta drömhuset NUUUUUU!


Tack o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0