Magsjuka och lagerarbete......

Ja, jag får stå för lagerarbetet... PUH vad tungt det kan vara ibland.
Drog lagret igår, och flyttade undan en massa lådor som stod i vägen. Det är hur svårt som helst att bära lådor när man har en tjockismage ivägen. Tacka vet jag säckakärran! Utan den skulle jag aldrig klarat mig ensam igår! Hehe

Magsjukan, den får Liamo stå för tyvärr. Han spyr itne eller så men är inne på tredje dagen med kraftig diarré... Fick hämta honom från dagis, så idag har han vart med mig på jobbet.

Somnade i min famn, så jag fick allt jobba med en hand en bra stund tills jag fick sömmerskan Laila att plocka ner dynor från vinden så jag kudne lägga honom på golvet. Sen sov han gott i nästan två timmar, tills jag ville hem. Då plockade jag upp honom...:)

I morgon kommer nog tant Caroline, ifall hon fortfarande vill komma när Liam är dålig.... Hon missade ju hans födelsedag, så hon tar det i morgon. Ska smsa henne strax o kolla när hundan hon hade tänkt komma.. Jag ble vså sugen på att baka kanelbullar, och det kanske man skulle hunnit i morgon isf om hon komemr senare, men vi får se!

Håller på att tvätta sängkläderna nu som Liam så vackert BAJSAT ner... BLÄÄÄÄÄÄ!

Nu ska jag ta tag i mitt liv, och gå in på facebook!

tjingjting!

Kommentarer
Postat av: PH

stackars Liam. Är han frisk idag eller ska ni stanna hemma från kalas?



haha precis så gör William med, jag läggar alla leksaker i en låda och han välter lådan. Men förhoppningsvis försvinner dfammet under lådan iaf=)



jag städar lite extra på "fritiden" och tjänar lite extra pengar!!! Skitbra!

2009-05-30 @ 11:32:12
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Frida - Philips mamma

Va, visste du inte det? :O Den kommer 20 november.. LÅNGT kvar, jag kommer dö innan dess.



Böckerna heter:

Om jag kunde drömma

När jag hör din röst

Ljudet av ditt hjärta

Så länge vi båda andas¨



Nu får du allt ta och köpa dom, du kommer ÄLSKA att läsa dom, och typ dö när du läst färdigt. Jag funderar till och med på att läsa om alla..:)

2009-06-02 @ 17:28:40
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Philippa

åh bokttips bland kommenatarerna=) vad är det för typ av böcker?

2009-06-10 @ 14:10:17
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

NU BÖRJAR DU BLOGGA IGEN!!!

2009-06-22 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0