Tidig morgon... Sen kväll igår

Hade fullt upp igår! Körde färdigt ALL tvätt, så nu finns det inte ett smutsigt plagg så långt ögat kan nå! Gud vad skönt det är när det är klart!
Möblerade om Liams rum. Det var det värsta jag gjort! Hasn möbler var skittunga, dom ser inte tunga ut! Och när jag flyttat allt och ska st'älla sägnen brevid fönstret, då är sängen tre cm för bred så det går inte!!! GAH! Det var ju bara att börja tänka om. Men jag blev nöjd med resultatet ändå!

Kom i säng SENT igår... Kollade på den lilla flickan utan ansikte! Såg en dokumentär o henne för ett tag sen när hon var tre år. Nu var hon fem år och hade kommit långt på vägen, men gud vad hemsk hon ser ut! Stackarn!

Liam vaknade tjugo över fem i morse, och var ledsen. Och PIGG efter det... neeeeej, så efter en timmes bråk somnade han äntligen om brevid mig i min säng, och så sov vi till nio! Visst tycker jag det är gott att komma upp på morgonen, men fan inte vid fem!

Sju, där går gränsen! Halv sju kanske.... Men inte tidigare när man är ledig!

Idag ska vi in till stan, tjihooo! Michael ska också med o kolla brallor som han letat efter ett tag. Han ska ha ett par chinos, men hittar bara blåa, så jag, The Expert, ska följa med och visa honom dom hemliga gömmorna i våran lilla stad =)
Han går bara till Jack & Jones och Atrium när han är i stan, sen är han klar tror han! Boys to Men vet han inte ens att den finns! Dit går alltid jag när jag ska handla något till honom! Den affären och Jack & Jones är bäst!

Så ska jag leta efter lite långa tunikor som funkar över min feta mage! Jag ser ut som en valross redan och det är inte kul alls!
Jag behöver massa leggings med tunikor, så jag slipper gå med obekväma byxor! Har INGA bekväma jeans som passar längre. Mina mammajeans är för stora fortfarande! Dom funkade i slutet sist! Men jag komemr nog kunna ha dom tidigare denna gången, startvikten var ju betydligt mer än sist!

Näe, nu ska jag fixa köket! Jag glömde diska kvällsmaten!!! KUL!

Kommentarer
Postat av: PH

åh den dokumentären såg jag också när hon var mindre. stackars lite!

2009-05-22 @ 11:34:30
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0