Onsdag eller?

Herregud, jag är ganska så kass på att uppdatera den hära stackars utsvultna bloggen samt dess hungrande läsare.....
Har vart en tuff vecka... Liam är galnare än någonsin. Idag har han skrikit HELA dagen för ALLT! Jädrans vad gott det var att lägga honom, och han blev mamma myskille precis innan han skulle sova.... SUCK, vart var det hela dagen?

Var iväg o skulle köpa färg för att göra handavtryck på barnen idag. Jag hade två canvastavlor som jag skulle måla på. Så jag målade bakgrunden vinröd och tänkte göra avtrycken i silver.... Jo tjena.
Dukar fram allt på bordet och säger till Liam att här ska vi minsann måla på händerna och trycka på papper (först på papper, sen på tavlan...) OCH DET FUNKA INTE! Avtrycken blev värdelösa. Så jag blev vansinnig o packade ihop skiten o gick.... PIIIP PIIIP PIIIIIIIIIIIIIP också!


Nova-Lee är jätterolig nu. Hon pratar o skrattar för fullt! Helt underbart att få lite reaktion från henne. Och hon blir starkare o starkare. Man behöver knappt hålla huvudet alls på henne. Det är ibland hon vinglar till lite granna, men annars så klarar hon det kanon! Och hon tycker det är jättekul när hon ligger på skötbordet o man drar upp henne till sittandes så hon får se sig omkring! Mammas duktiga tjejja!


Hade besök av Virre o Felix igår. Galet hur fort tiden går. Helt plötsligt satt han själv på golvet. Det gjorde han itne sist jag såg honom! Herre gud! 


I morgon kommer Emma hit o fikar. Ska bli lite trevligt. Det var en vecka sen sist!

Vet inte om ja ska köra iväg Liam til ldagis i morgon eller om man ska ta och gå ut i skogen med honom o busa lite... Han behöver verkligen f hitta på nåt med mig, det är synd om honom. Allt kretsar ju kring Nova-Lee nu ju... och han komemr så lätt i skymundan. Inte med flit. Och hller jag på med lillan så håller Michael på med honom, men JAG måste ta mig tid med honom. Så det kan ju vara bra o komma ut med mig då. Hon är ju visserligen me, men i bärselen och då sover hon, så då räknas hon ju inte!! Förhoppningsvis.
Skulle jag inte vart så äckligt fet skulle jag stuckit ner o badat med honom, det älskar han verkligen, men jag visar mig inte i badkläder på lääääääänge! FY fasen, det ska vi inte utsätta omgivningen för, stackarna. HEMSKA TANKE!

På måndag drar träningen igång. Shit vad jag ska träna nu. BEACH 2010 - here i come!
Jag ska komma i mina jeans till påsk iaf! PUNKT SLUT AMEN! (det är ca 15kg)


Nej, nu ska ja läsa lite bloggar, sen är det natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: philippa

det lyckad du säkert med, jag däremot med min dåliga karaktär kommer förbli tjock resten av livet!!!

2009-11-12 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0