Torsdagen flöt den me

Ja, vad händer... Inte mycket.
Jag har ÄNTLIGEN kommit igång o börjat träna. Nu finns det ingen återvändo! =)
Var iväg o körde ett pass i tisdags o så tog jag det lugnt igår o körde ett pass idag. Och raska promenader uppå detta så hoppas jag att jag kommer i ofrm snart igen. Herre gud, all denna övervikt jag har, det är fruktansvärt!!!

I morgon tänkte jag köra CrossTrainern när Nova-Lee är med, jag hoppas hon sover gott!!
Sen ska jag iväg o storhandla i mrogon med tänkte jag. Det är alldeles tomt här hemma nu, jag HATAR när det är såhär tomt. Brukar aldrig bli det, men nu lyckades jag! =)

Liam var lite rolig innan, han kom springandes från vardagsrummet och sa "Fröken, fröken, BamBam slickade mig!!!" Haha, jag är inte längre mamma utan"fröken"!
Jag förklarade snällt att Bambam pussas! Så nu slickas dom för fullt, mums!

På tal om fröken så var vi på drop in-fika da på dagis. Det var lite trevligt. Liams favoritfröken pratade om att hon börjat gå i hund.tankar. Hon har aldrig haft hund, men nu på senare tid så börjar dom fundera, så dom pluggar hund på nätet nu! =)

Nu låter det som min dotter börjar vakna ur sin dvala. Hon har legat o sussat i vanen sen vi var ute, så hon har nog sovit i typ två o en halv timme nu. Ska hon lägga sig innan åtta idag så är det bst hon vaknar snart. Hon MÅSTE bada idag, hon stinker PEKKA!

Sitter också och känner medlidande för min syster, som är sjuk PLUS att hon har TVÅ SJUKA BARN att ta hand om uppå det. SUCK o pust o stööööön vad jobbigt. Tråkigt att hon bor så långt bort! Krya på er!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack, snörvel, host, TACK!

2009-11-19 @ 19:47:30
Postat av: Pappa Micke

Ahhh vadå, 2 sjuka barn.

Jag har 4:a haha

2009-11-19 @ 19:51:16
Postat av: johanna

hooooooooo hoooooooooo

vart e duuuuu nu dååååå??

2009-11-23 @ 09:28:27
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas ni får en bra dag! =)

2009-11-26 @ 11:02:30
URL: http://tinasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0