Fredag

Igår kom min syster hit. Och med sig hade hon sin man, som inte vart hemma på ett par veckor. Han har vart borta i jobb! Men han hade kommit hem igår morse som gubben i lådan! Tjihoo! Så han fick träffa lilla Nova-Lee första gången!
Det var skoj att dom kom. Synd att vi bor så långt ifrån varandra bara. Sjutton också, tio mil kör man inte med glädje var o varannan dag...

Har inte sovit i natt, alls nästan. Känns som jag har ett kilo gröt i skallen. Lillan har ätit o bajsat o ätit hela natten! Sen kom en glad Liam in vid halv åtta o bekräftade den hemska stanken.. Han hade bajsat. Jag försökte få honom att väcka sin pappa, men det är ju helt omöjligt.. Jäkla ego! Jag har haft sovmorgon MAX 2 ggr år 2009... Trodde jag kunde bli lite bortskämd med det nu innan Nova-Lee sover ordentligt på nätterna, men det var ju en tokig naiv tanke.... Nej nej, så det är bara till o hoppa upp! PUST!

Så idag ska jag isolera mig och vara trött och grinig och inte prata  med NÅGON!!!!!!!!!!!!!!

Så tack för mig, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ph

jaaa, lata pappor hade man kunnat vara utan=)

2009-10-02 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0