Glöm inte bort att du är värdelös....

Jag vet jag suger hönsskit på detta med bloggen... Jag är kass, men jag har verkligen inte känt varken lust eller ork för att sätta mig o kladda ner vad som händer o fötter!

Det har hänt jättemycket sen sist, men vart ska man börja, och om ja börjar, finns det ett slut?
 Jag tror nästan bara vi kör på från o me nu.

Lilla Nova-Lee växer som hon ska. Hon har TVÅ dubbelhakor o börjar få veck på benen =) Underbart! =) 3800 gram vägde hon sist vi var iväg, i slutet på förra veckan!

Liam har blivit såå trotsig. Jag orkar verklgien inte ibland. Ibland känns det som man vill krypa upp i ett hörn o gömma sig o säga ifrån sig allt ansvar man tagit på sig. Men så kommer det en liten liten grej, så glömmer man allt o blir värdlens lyckligaste igen!
Han komemr emd såå otroligt roliga kommentarer hela tiden. Men bara för jag vill komma på något exempel nu så står det helt still. Ska  börja skriva upp grejerna mer noggrant, så man kommer ihåg det,...

Har en MASSA kalas o grejer framöver nu.

Har nu till helgen min kusin som fyller 20.
Nästa vecka Noel, Michaels kusinbarn, fyller 2 år.
Tindra fyller 2 år snart, JAG fyller år på samma dag som Tindra.
Petra ficken liten Molly förra veckan så dit måste vi snart o hälsa på o lämna presenten så hon inte växer ur det.
Sen ska Emma ha sin bebis alldeles strax! Herregud, hur ska allt hinnas med.

Plus att jag måste börja planera för dopet typ NU!!! Och till dopet måste jag ha en Gudmor, vem sjutton ska vara det??
Michaels lillebror Marcus får bli Gudfar iaf. Vi frågade honom igår och det ville han gärna! Så en avklarad, en kvar....

Näe, nu ska jag kolla Fejjan en sista gång, sen ska jag börja laga maten, jag är vrål hungrig. Blev ingen lunch idag, Liam tryckte två bananer när han kom från dagis, så då var det inte lönt o laga nån lunch... så nu kör vi lunch/middag istället. =)


Kommentarer
Postat av: Waddy

nu är du bra snurrig va....

petra fick en liten MAJA förra veckan och jag ska ha en liten Molly=)

haha!!!!!!!!!!

2009-10-19 @ 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0