Helgen...

Igår var vi i Mjöbäck, hos Desiree och Jimmi.
Dom fick ju en liten tös fyra dagar efter Nova-Lee kom. Hur bra tajming var inte det då? Först dom stora barnen samma år. Sex månader emellan, och nu dessa små också! Kanon! =)

Sitter nu på helspänn och väntar på att skrikungen ska vakna. Morgonen var jättehemsk tyckte hon. Hon skulle bara ligga o snutta hela tiden, SUCK PUST! Så mellan halv sju och halv elva så gick jag o vaggade o ammade den lilla grisen konstant! Lätty o få med ett bajsblöjbyte på Liam där emellan. Då fick hon ligga på golvet o gapa en stund! Inte populärt och det var inte lätt att få henne på humör efter det hemska heller =) En sån liten mammagris!  Men samtidigt som det är pissjobbigt så är det mysigt också.
Men nu har hon sovit gott i ca en timme och jag har hunnit med att dammsuga och plocka och vika tvätten och fixa iordning badrummet.

Funderar på om man ska baka sina bullar idag, dagen till ära, eller om man ska sticka o köpa... hmmmm, hur hurtig är jag idag, har inte hunnit känna efter!

Michael ligger fortfarande o sover, hur det nu är möjligt! Jag har inte gjort några ansatsningar till o vra lågmäld eller lugn. Och Liam är ju inte den mest tysta unge som finns. Just i detta nu ligger han o rullar runt o apgarvar med Bambam på golvet..... Dom är helgalna dom två! =)

Nepp, nu vet jag inte vad man ska skriva... Ska in o jobba en liten stund sen... Nova-Lee får följa med, ifall det drar ut på tiden så vill Michael nog inte sitta fast här med en vrålhungrig bebis...

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0