Liams påhitt....

Min son är väldigt mycket för att skjuta (och från igårkväll även att fäkta med div. saker.) Därför passar det väldigt bra att han gjort sönder sin bobbycar, så han har styrstången att skjuta och fäkta med.

Jag har en klädkammare med all möjlig gammal skit, däribland en vit väska, inhandlad på gekås för många år sen, men ändå vill jag inte göra mig av med denna....  Ful o gammal, men den ska vara kvar.....
Liam är lite fjollig ibland och snor mina väskor o rotar o grejar. Lyckan är fullbordad ifall han råkar hitta något läppglans.....

Jaja, idag i alle fall så hade han rotat fram denna gamla fula vita Gekås-väska och satt i soffan med den. Fy dig sa jag men brydde mig inte nämnvärt. So what ifall han gör sönder den?!?!

Han roa sig en stund sen hör jag att han går vidare till något annat.

Se kommer en galen hund springandes och en ännu galnare vilt skjutandes unge i släptåg. Bobbycar styrstången..... Men den är utsmyckad med något.... Hmmmmm, något vitt.....

Jag ser inte vad det är och ber om att få ta en närmare titt på den. Då ser jag att det är hylsan till mina gamla tamponger!!!! Så han har tagit ur tampongen, tagit införingshylsan och trätt på stången. Hur han lyckats vet jag inte, men det sitter som berget, haha! Galna unge!

Nu ligger han i Nova-Lees babysitter och förklarar att han är Nova-Lee och Nova-Lee är dum, fast hon har Liams snopp! Han är knäpp mitt barn, oj i love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0