Måndag idag!

Nyss hemkommen från Varberg!
Åkte dit strax efter lunch med Emma o Max.
Fick äntligen lämnat in min trasiga mobiltelefon, och gjort lite andra ärenden när man ändå var där. Fick en lånetelefon, så nu går det ringa o prata med mig!!!!!!!
Fick hittat två amningslinnen från BooB på Mama Living, så man slipper sitta o visa fetmagen varje gång man ska mata lillan, plus lite tunikor på Gina Tricot. Och nya leggings... Så nu klarar jag mig en liten stund till. Snart snart ska jag iväg o leta skor. Fick ju presentkort av Michael! Tjihoo

Var o lunchade på Herberts, ett café där dom har massa leksaker och lekhörna till barnen. Där fanns sån ribbstol på väggen, o tjockmatta o rutschkanor och massa grejer! Hur bra osm helst. För en gångs skull så blev det mer än bara snabb-snabb-fika i stan när barnen var med. Där kunde man sitta hur länge som helst!!!

Nu är vi hemma igen och ja väntar på lillan ska vakna så hon ska få lite mat i sig, sen är det dags att laga mat till oss, men det går fort, ska bara göra potatis o fläskkotlett idag. Så jag ska skala potatisen nu, så det är gjort, sen ska hon äta lite.

Satt o kolalde på bilder o jämförde barnen. Dom är jättelika, fast Nova-Lee är tjockare. Liam hade varken dubbelhaka eller lår, och det har hon redan börjat få, sååå gulligt! =)

Nej, jag kanske uppdaterar mer senare... Tjo hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0