Ny design!!!!!

Åh, min goa kusin har gjort det igen!!! =) Hon är en pärla!

Tack Amanda!

Igår hade vi mys förresten med grönsaker o dip plus en stooor skål med pill-i-rumpan-bågar(även kallade ostbågar). Min goa lilla Liam fick ju självklart vara med o blanda till dipen och skära grönsakerna så när allt var framdukat så valde han att knapra grönsaker istället för godis o sånt. Tjihoooooo! Min grabb som annars inte ens gillar grönsaker försöker han påstå vare middag när vi ska äta!

Nej, nu ska jag dra på lite mascara och kamma håret så jag kan gå på kalas sen!

Kommentarer
Postat av: johanna

ohh nu e lillan me på bild åxå, jättefint... men du... hur går det med bloggandet?? ;-)

2009-10-27 @ 23:02:22
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0