Onsdag eftermiddag..... Blä

Jaha, så var man ännu en gång lämnad alldeles ensam med barnen för Mr M jobbar natt denna veckan, fyy vad tråkigt det är. Fast å andra sidan så kan det väl va lika bra som att han ligger på soffan o glor på TV. Det är lika tråkigt det!

Ska ut med hundskrället strax tänkte jag, fast jag får vänta på att lilla Nova-Lee vaknar så hon kan få på sig andra kläder. Hon ligger i en ful elefantbody nu och inget mer, så risken är att on fryser fiall hon ska ut så =)

Idag har det vart lite bättre än igår. Fick lite mer sömn i natt... Somnade skamligt nog till Desperate Housewives igår... Första pausen stensomnade jag till.. SHIT, det var dumt....
Barnen gick båda och la sig vid åtta i går, så jag hade ju hela kvällen för mig själv...
Sen så behövde jag inte mata Nova-Lee förrän vid tre-tiden igen, så det var många timmar på rad jag fick sova, duktiga lilla barn... Eller elaka mamman, det beror på hur man ser det. Hon vaknade vid halv tolvoch var hungrig, men jag var så väck så jag tryckte in nappen i munnen på henne och somnade om!


Har ett jättebråk med min son just nu. Han är trött och trotsig. Kastar saker hit o dit. Nu kastade han en spyhandduk på golvet och vägrade plocka upp den. EFter lite varningar åkte han in i sängen och där liger han nu o gapar. Fasen vad jobbigt det är. Jag vill ju inte bråka, men han är värre än nånsin. Jag SKÄMS o ha med honom någonstans. Folk undrar ju vad det är för snorunge! Pinsamt. Men men, det går förhoppningsvis över så småningom......

Undrar när min kusin ska se mitt inlägg på hennes Facebook om att jag vill hon ska fixa min design på bloggen. Måste ju uppdatera den nu när jag har en till liten unge som ska va me på bild =)

Nä, nu ska jag gå o ta mig ett snacka med min trotsunge och se om han tänker vara något snäll idag eller om han ska stanna på rummet tills han möglar!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0