rubriker är svårt

Här har vi haft sovmorgon idag... Gick inte upp förrän vid halv åtta då Båda barnen var tokiga på mig! =)

Var hemma sent igårkväll och jag var tvungen att ta en dusch för mina onda boobis så jag var inte i säng förrän vid tolv nån gång.... Jag får nog trappa ner amningen istället för att sluta så tvärt, för den smmärtan är inte att leka med, när man har två små att ta hand om..... aouch.


Var ju på kalas igår hos kusinbarnet Noel. Han blev glad för sina presenter, det var ju tur =) Cars-sockarna skulle på direkt, sötnos! =)

Var jättekul, med jättegod (JÄTTEGOD) mat som mästerkocken slevat ihop och efter så blev det god tårta också, jag osm inte är jätteförtjust i tårta ville nästan ta en bit till, men för sjutton, jag fikar bara pepparkakor ju!! =)

Sen när klockan blev lite mer så satte vi igång ett spel som heter Wii (?) som verkade hur kul som helst, så jag antar att inom en snar framtid så står det ett sådant i vårat vardagsrum! =)
Det allra bästa var Johanna när hon fäktade, MOUHAHAHAHAHA!!!!! GUD VAD ROLIGT!

Nej, min dotter gapar på mig så jag får skriva mer senare eller en annan gång!

tack o hej

Kommentarer
Postat av: jojjo

men hallååå ja e bäst på att bowla juh

2009-10-31 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0