Tisdag

Idag började Liams 3h/dag på dagis. Vi började med att koma tio minuter för sent... Suck, det var svårt att planera med två barn =) hehe! Åkte till Emma o mellanlandade tills det var dags att hämta. Fikade o snackade skit o kollade på första avsnittet av Desperate Housewives. Lite nostalgi innan kvällens säsongsstart! =)

Hämtade Liam halv tolv o åkte hem o käkade lunch (han åt, jag väntar till senare...) Sen var han trött o somnade på soffan (ingen TV på...) Och jag matade Lill-fisen, och sen slocknade hon också... Så jag har hunnit diska upp o dammsuga o plocka in alla hemska leksaker som hamnar överallt!

Nu kommer snart Annette hit... Michael är inne i duschen, och jag hoppas fan han hinner ut, så jag kan sticka iväg o köpa lite fikabröd!!

Nu ska ja väcka Lillemannen så han blir trött till kvällen!
Han har sovit i drygt två timmat, enough!

TJohej

Kommentarer
Postat av: philippa

fyyy så dåligt, tå veckor snart UTAn bloggande=)

2009-10-19 @ 06:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0