Tummen neeeeeeerrrrrr.....

Har vart på tummenupp-humör idag, så jag bestämde mig för att ta tag i att åka iväg o inhandla mig lite presentpapper, dagen till ära så var det NÖDVÄNDIGT. Jag behövde ändå besöka Babyhörnan för att köpa till mig några Dr Brown-nappföaskor till min dotter sdå hon inte ska få ont i magen när hon äter. Kanon. Två flugor i en smäll tänker ja då och beger mig till Fynda Köpcenter.

Köper mina nappflaskor och går vidare in i den stooora affären.
Dom har tagit bort kundvagnarna, så jag får SLÄÄÄÄPA på rockatotten med min feta (läs jättetunga) dotter i och en vetgirig liten pill-kille som inte kan låta något vara i släptåg... Går runt en stund o letar men utan resultat och hittar då en till synes trevlig dam som jobbar på skitstället och frågar henne artigt ifall dom möjligen har presentpapper och då svarar hon med en snäsig ton att det är där uppe vid tälten....!?!?!?!?!?

Jaha, om jag nu inte skulle vart en sån tönt och vetat vart tälten är någonstans..... (men det visste jag ju, så jag kunde snabbt tacka för mig och springa vidare)
Och när jag komemr dit (lång bit att gå) då är det BARA med tomtar och granar på... SUCK! Vad säger en liten födelsedagsmänniska om JULPAPPER???? Suck o pust o stön.
Då kastar jag ur tejpen jag inhandlat och går med raska steg mot utgången. Blir tvungen att sakta ner mina bestämda steg för jag haren mindre bestämd grabb efter mig som inte går så fort.....
Lägger ifrån mig kundkorgen i kassan och går ur skitaffären!

Får åka till Coop istället. Och det resulterade att jag handlade onödiga saker för 200:- inne på coop för att nötterna på Fynda bara hade julklappspapper! Skit med!!!!

Jaja, nu ska jag fixa lite här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0