Fredagsmys

Idag har vi haft riktigt mys här på kvällen! Bortset från att jag är en mjölkkossa som utnyttjas till MAX...
Jag och barnen fick sitta i soffan och kamas hela kvällen. Nova-Lee har ätit konstant i flera timmar, men nu har hon slocknat och sover gott hos sin pappa.
Liam fick stanna uppe och titta på Idol.
Han var lite ledsen innan, avundsjuk på Nova-Lee som får ha mamma hela tiden, och när han blev lovad att få håla henne så ville hon inte utan hon var hungrig, då blir det så fel... Han tror att hon tar mig ifrån honom. Så det fick vi kompensera så fort hon slocknat, så kramades vi jättelänge, och efter en stund var han nöjd och ville gå och sova! =)


Har vart ute på två goa promenader idag. I förmiddags gick jag en liten runda själv med Bambam, helt underbart var det! Och på eftermiddagen proppade jag lillan full med mat och ner i vagnen med båda barnen och gick en långrunda! Det var hur skönt som helst, och gud vilken bra vagn jag har! I LOVE IT! Liam hade lite problem att somna, han ville jag skulle vända på honom, men jag fick tillslut övertalat honom om att denna vagnen var inte framåtvänd, så han måste sitta mot mig och sova. Det gick till slut! =)

Emma och Max var här och fikade också... Bebisjukare människa får man nog leta efter! =) Men nu är det inte långt kvar tills hon ska kalva heller! Så då har vi bebisar så det räcker och blir över!

Nu på kvällen kom barnens farmor o farfar o ena farbror Joacim och hälsade på. En snabbkaffe innan dom åkte vidare, men dom kommer tillbaka i morgon och käkar middag!

Ska upp till Gbg på måndag. Min kusin fyller 12 år, så vi ska fira henne. Ska försöka smita iväg en sväng i morgon och hitta en bra present... Skitsvårt bara, vad ska man hitta på?????


Nu ska jag kika fejjan en gång till, sen ska jag kolla på Men in Black 2! Tadaaaaa!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0