Äntligen en lugn plats

Nu har vi kommit in i huset ordentligt. Eller det är ju fortfarande MASSA att göra, men nu är det beboeligt och allt är funktionellt.
Jag ÄLSKAR mitt enorma kök där man kan vara massa massa samtidigt utan att springa in i varandra. Jag älskar min matplats som är för sigsjälv.

Jag älskar mitt vardagsrum med det stora dansgolvet (som snart kommer förändras och bli en vacker matplats där man kan bjuda vänner och annat pack på middag)

Jag älskar det stora allrummet på ovanvåningen där barnen hr fått en restauranghörna med kök och matplats, en myshörna med stora puffar och massa nallar, en hörna med soffa och en hörna är fortfarande huller o buller med lådor. Där ska det bli lite media senare.

Jag älskar vårat stora sovrum där man faktiskt inte behöver tränga sig in i och man kommer få plats med nattduksbord (LYX)

Jag ÄLSKAR Nova-Lees prinsessrum, jag skulle gärna bott där själv!

Liams rum är inte färdigt, jag har liksom ingen inspiration till hans rum, vet inte vad jag ska göra där inne, men jag ska fixa det under dagen, för eftersom det är tomt o stelt så vägrar han sova där inne, vilket resulterar i att jag får sova med en fot storlek 25 i munnen med en hint av stortår i näsan. Inte skönt, INTE OK!

Min tvättstuga är ungefär lika stor som toalettstolen, men det gör inget, för igår var jag och fyndade en ny torktumlare så jag kan tvätta, så nu älskar jag tvättstugan med!

Och det allra bästa är att Michael fått en egen toalett, där han kan låsa in sig utan att jag behvöer stå och vara nära att kissa på mig!

Ja, vi trivs allihopa! Liam älskar lekrummet och att kunna springa ut o leka! Kanon!
Novisen är ju för det mesta nöjd!



Jaja, nog tjat om det! =)

Annars har här inte hänt så mycket. Vi pillar mest hela dagarna.
Fast igår hade vi finbesök två gånger. Först kom Emma och hennes lilla och sen avlöste Virre och pojkarna henne. Så fram till tre ungefär var här full rulle!

Fick hjälp av Emma att ställa iordning lite grejer, det var skönt!

Sen hade jag lite ärenden in till stan, lite papper som skulle faxas iväg o så, sen smög jag mig in på Jysk där jag stötte på en väldigt kär gammal vän. Så roligt att se honom och verkligen kul att få se hans lilla dotter IRL och hans flickvän, eller fästmö eller vad man nu säger.


NUUUUU höll mitt hjärta på att hoppa ur kroppen! Någon började rycka i ytterdörren (som är precis bakom mig) liksom och Jacson FLÖG upp o började skälla o morra, någon Rycker upp dörren, det var Liam!
SKITUNGEN hade smitit ut med Bambam genom altanen och gått i strumplästen runt huset och in igen!
Shit vad rädd jag blev!  Jag hade ju satt honom framför en bra film, för att kunna få lite lugn o ro en stund och sen börja röja!


Nu ska jag sluta, måste ta ett glas vatten och lugna mina nerver!

Kommentarer
Postat av: Anya

Jag vill se MASSA bilder! Och tips till Liams rum: djungeltema. Inte så värst varken svårt eller dyrt att ordna men himla skoj :)

2010-04-29 @ 09:24:51
URL: http://anayahs.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja vill me se bilder... :-)



Liams rum.... gå in på www.zyboo.com, därifrån ska vi köpa till Noels rum finns MÄNGDER med olika temat, ascoolt...



Kram till dig :-)

2010-04-30 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0