Barnlediga...?

Idag ska vi bli barnlediga! Hua, det känns tufft. Barnen ska sova borta HELA helgen! Shit, jag får panik. Men men, kasnke dags att på allvar börja vänja min lilla flicka vid att vara utan mamma...... Hua mig!

Dom ska spendera helgen hos farmor ch farfar o farbröderna. Och lär bli ordentlgit bortskämda! Det är så det ska vara! =)
Meningen var att farmorn skulle hämtat dom, men alldeles lägligt så gick deras bil sönder, så jag får köra dit dom nu på förmiddagen, och så får Michael komma o hämta mig när han vaknat efter sitt nattarbete. 

Vaknade när Michael kom hem i morse, tjugo i sex, sovandes på soffan och i andra soffan sov Liam. Hehe, undra vem som slocknade först av oss! Men klockan var tjugo i sex och jag var utvilad i alle fall. Nova-Lee har ju börjat vakna vid fem-tiden, så det var fyrtio minuter tillgodo där, tack lilla ängel!

Höll på att packa Liams rum igår. Han hjälpte till jättebra. Han tejpade lådor o skrev på dom precis som jag och hade jättekul. Stolt var han också när vi höll på. Jag försökte liksom förbereda honom på att vi ska flytta till det stora huset och alla leksaker måste ju följa med. Hoppas han förstod lite iaf så han inte får en totalchock sen! Men jag vet att han kommer trivas jättebra där. När man pratar om huset så säger han att han vill bo där och han vill kratta stenarna på uppfarten! 

Detta får bli ett kort inlägg, Nova-Lee bara surar bara för jag vänder bort blicken från hennes buserier! Men men, uppdaterar efter helgen när vi flyttat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0