samma samma

Ja, här händer inte mycket, som vanligt. Jag tror jag är en av Sveiges mest negativa människa!

Idag är jag sååå trött! Vet inte varför. Novisen sov till sex iaf, men å andra sidan så var klockan nog nästan tolv innan jag gick o la mig igår. Min lillasyster har sovit här. Hon kom sent igårkväll och lämnade vid tolvtiden idag. Men det känns nästan som att hon är kvar... Hennes handduk ligger slängd på badrumsgolvet, sängkläderna ligger slarvigt i soffan, soffkuddarna ligger fortfarande på hög, disken står uppradad i köket och brödsmulorna ligger kvar på bordet. Hon kunde lika gärna vart här!
Men hon skulle åka o väcka sin "pojkvän"... Stackarn klarar sig nog inte själv.
En bra grej med hennes besök var att hon hade presenter med sig till Liam, har var mer än nöjd. Coola Kawasaki-dojjor och massa småplock, giveaways från hennes jobb. Han var överlycklig!

Nu sitter han o glor på film (slöa mamman) och myser i soffan (under det kvarliggande täcket från vår nattgäst) Hoppas han somnar snart, det skulle vara skönt. Nova-Lee ligger och sover igen, för andra ången idag, hon var så gnällig och trött så jag la henne och hon samtyckte, tro det eller ej. Jag blir nog lite bortskämd av mina goa barn.

Igår var vi i Varberg en sväng. Gick på stan med Mr Ms kusin Johanna och hennes Noel & Tim (idolen Melwin var på dagis, men Liam var jättenöjd med bara Noel) hans moster Elisabeth och Anki.
Det var trevligt, men det hade jag redan räknat ut att det skulle vara!

Mötte min pappas kusin som är bosatt i Varberg. Fick se hennes nykomling Linnea, som är i Nova-Lees ålder. Sen har hon en Arvid som är ett halvår äldre än Liam. Dom fann varandra och busade lite. Det var också trevligt, fast jag blir SÅ bortkommen när såna oväntade saker dyker upp, som i detta fallet, en människa jag inte räknat med att träffa bara dyker upp som gubben i lådan. Jag blir helt nollställd och har INGETING att säga. Fan vad pinsam jag är. Folk måste tro jag är helt blåst. Men det är nog att jag är en sån vanemänniska och hr skitsvårt för ändrade planer. Jag är helknäpp, jag vet!! Jag kanske är ett bokstavsbarn utan att jag vet om det själv! Så kan det ju vara, hehe, eller det kanske är dumt att "hehe:a" det.... hmmmm jaja.

I morgon ska vi till Varberg igen, för eventuellt grille om vädret tillåter, men det SKA det göra... Sen på Lördag är det förberedelse för dopet. Duka och grejja, och på söndag är det DOP. Fan vad jag inte ser fram emot det. Jävla nödvändigt ont som man bara måste göra!! (JA, jag MÅSTE göra det, eftersom Liam är döpt...)
Har som en tok ringt runt till alla bagerier och konditorier här i närheten och letat efter sockerpasta till tårtorna jag ska göra, men ingen använder det. Var är det för jävla idioter som bara använder äcklig äcklig marsipan! Fy fasen! Så tillslut fick jag googlat till mig ett recept på egen sockerpasta! Det var inte vad jag planerat, men det får bli bra! Annars får jag väl på söndagsmorogn åka o köpa tårtor och säga att jag gjort dom själv! Haha!

Nu ska jag sätta mig o kolla annonser på blocket. Jag är lite beroende av det.

Ha en bra dag, för det ska jag

Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: tack för rösten sötnos.

hoppas allt är bra med dig :)

2010-04-15 @ 15:10:37
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0