LYCKA

Oj, vad lägesen jag skrev. Två månader har flygit förbi! Och det har hänt hur mycket som helst.
Det är väl ingen idé att försöka sammanfatta dom kort. Omöjligt! Har haft en underbar sommar!

Nu har jag städat lite, det behvös alltid i detta hemmet. Med alla skitgrisar som bor här =)
Ikväll kommer Joline och hennes familj hit på lite grille. Ska bli jätteskoj! =)

Michael är iväg i garaget med Björn. Dom pillar på bilar.... jättetråkigt!

Pappa hörde av sig nu. Fy vad skönt, han har hittat mina lådor som jag ställde i hans garage för ett antal år sen när jag flyttade, och vi har letat men inte hittat dom igen. Nu är dom där! Tjihoooo! Mina fina fina koppar! =)

Så glad jag är! Ska bara därför bjuda hen min älskade lilla farmor o bjuda henne på en kopp kaffe i dom. Det är trots allt hon som köpt dom till mig! =) En varje år! =)

Så lycklig jag är nu!

Var nere o kollade efter lådorna häromdagen hos pappa. Hittade inte dom, men hittade en annan fin grej. Annica hade en hängare i smide där. Som hon la ner när dom lfyttade ihop. Och jag sa att jag gärna tar den ifall hon inte vill ha den sen (hon skulle rensa sina saker) och då FICK jag den!!!!!! Så fin, den är egentligen till kappor i hallen, men jag har den numera i mitt kök! =)







Och en helhetsbild:




Och mina lilla söta tavla som Annica köpte till mig, charmigast i stan var den:




Nu måste jag springa o hjälpa Liam. Han behvöer akut hjälp med dvdn säger han! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0