....

Igår var vi på BVC. Det var ju 6månaderskollen på Nova-Lee. Fick träffa Mats!
Så kul är det för när man träffar henne så får man alltid höra hur kul det är att hon fick alla tior när hon föddes, ett riktigt litet A-barn! =)
Hon hade gått upp OK trots magsjukan tidigare i månaden. Så nu väger hon 7680g! Stora tjejen! =)
Men längden hade bara vuxit en cm. Men det är lite konstigt, hon har ju vuxit ur så mycket kläder. Men det kanske är för omkretsen på hennes stora mage då!?
Hon ligger precis på normalkurvan och vi fick bara beröm! =) Precis som att dom inte säger så till alla, haha!

Momma var med till BVC och Liam tyckte det var skoj! Han lekte ute i väntrummet medan vi var där inne.
Sen åkte vi till pappa o blev bjudna på middag. Gott. Köttfärslimpa med sallad åt jag. Dom andra åt potatis till, men det ingår ju inte i vad jag äter och likabra är det. För när jag i helgen syndade både lördag o söndag ahde jag sååå ont i magen. Herregud, min mage har liksom vänjt sig av med såna saker så det blev för mycket. AJAJ.
Smakade dock på ett jättejättegott bröd min farmor bakat och hade med sig. Hon har alltid med sig massa gött. Igår var det nog fyra olika kakor och ett bröd hon hade med sig. Och brödet var himelskt gott, så det ska jag baka här hemma tänkte jag! Fast det får jag göra till helgen. Nu har jag inte tid.

Idag komemr svärmor på besök. Liam längtar jättemycket!


Nä, nu ska jag ut o kissa hunden och sen ska jag klä oss. Liam sover fortfarande, men han kommer nog snart!

Kommentarer
Postat av: Annie

Går du på GI-dieten eller vad den nu heter? Där man inte äter potatis, ris och pasta med mera till maten?

Hur är det med dig annars då?

Kram

2010-03-28 @ 23:14:14
URL: http://circusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0