Fredagsmorgon

Åh, underbart. Idag vaknade vi inte förrän efter 6! Och ingen har vaknat i natt! Förutom när Liam kom in till oss nån gång i natt.... Men det är helt underbart. Nova-Lee är inne i någon period där hon har vart vaken på nätterna. Helt skumt. Hon har ju sovit så bra alltid, men helt plötsligt så vaknar hon. Och sen har hon ju smittat Liam också till att bli en morgonmänniska, så efter fem-tiden har det bara vart att adjöa kudden och börja dagen. Det gör mig inget särskilt. Jag är inte eldsen att komma upp om mornarna, men då vill jag fasiken ha nätterna i lugn o ro!  Och det fich jag inatt! =)'

Liam gör massa paket till mig hela tiden. Han älskar att få ge bort grejer, även om han tar tillbaka det lika snabbt igen och slår in det i ett nytt paket! =) Nu fick jag ett vattenpass och en korv (leksaker) Tack lilla hjärtegubben!

Liam ska till dagis idag. et behöver han, efter två tråkdagar medc sin handikappade mamma. Jag har otroligt skitont i min rygg, så jag är inte den mest aktiva just nu. Och jag kan inte ringa kiropraktorn förrän nästa vecka, då mitt försäkringsnumemr kommer o jag kan anmäla det till LF. Har ju ingen lust att betala dyra doktorräkningar själv liksom! Jag har annat att lägga pengar på!

När vi lämnat Liam vid åtta så ska jag och Nova-Leesan bege oss till ICA. Där har dom infört självscanning, så det ska jag försöka mig på! Tjihoo, mina inhandlingar kommer bli sååå mycket smidigare när man slipper packa ner varorna och samtidigt hålla koll på Liam, nu packar vi ner allt på en gång! Love it!

Pga min rygg så har mitt hem förfallit något. Jag gör inte gäna mer än nödvändigt.... Suck. Såå tråkigt. Jag skulle haft en städerska!

I helgen tänkte jag åka till min syster i Götet. Förhoppningarna sjönk igår när Nova.Lee kräktes vid lunchen, men sen var det inget mer, så den misstänkta magsjukan har jag nu lagt bakom mig.
Michael jobbar 6 dagar denna veckan, så vi tänker itne sitta hemma o vänta på honom mera! No way! Vi drar upp till Göteborg och har lite trevligt.
Det är en ny affär på torget som jag kanske vill kika in. Får se om jag orkar dra med mig båda barnen, eller så kanske min lilla farmor kan ha dom en stund. Stackars tanten blir utnyttjad, men vad har man farmor till annars? Jag vet ju att Liam skulle bli görnöjd av att få vara där en stund! Men men, det är inget som är klubbat!

Oj, klockan springer iväg. Vi måste klä oss nu. Undra vad Liam ska ha på sig. Enligt honom är det bara jeans för hela slanten. Hans mysbrallor (dagiskläder) jag inhandlat känns överflödiga! Han ska baaara ha jeans, för det är snyggt!

Ha en bra en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0