Lördagsmorgon,

Fick sova ända till halv sju idag. Underbart! Fast å andra sidan så har jag haft en vaken Nova-Lee i natt! GRRRRR
Jag börjar bli ordentligt trött på hennes dumheter. Jag beställde en sovande glad bebis, men hon sover inte och hon kan va rejält arg ibland! Fast överlag är hon en otroligt glad bebis.
När jag väntade henne och fick reda på att det var en tjej så trodde jag att tjejer var lite mer "bitchiga" även som bebisar, ni vet hur tjejer kan va, men jäämför man syskonen så var liam en riktig liten gnällunge och hon e hur glad som helst, oftast! Den lilla tjocka!

Jag ska inte sitta här egentligen. Måste ta tag i mitt hem, för att sedan bege mig till min syster i Göteborg! Det är så dumt, det blir alltid såna glapp mellan våra träffar! Men idag ska vi ses, utan gubbar! Dom är iväg o jobbar båda två! Synd dom inte tog barnen med sig också, så kunde vi haft en heldag på staaaaaan eller nåt. Det skulle vart mysigt!


Igår gjorde vi inget särskilt. Jagv ar inne o handlade, självscanning, YEAH! Shit vad smidigt, särskilt om Liam är med och handlar! Nova-Lee står ju i kassan ännu utan att göra en scen. Men liam som har myror i brallan står ju inte still o väntar på att jag först ska lägga upp allt på bandet och betala och sen ska jag packa ner det igen. Han har hunnit riva hur mycket som helst då, nu när dom tagit bort den coola lastbilen (sån åkleksak) utanför kassan! Suck

Nej nu måste jag ge mig datanörd!


Men ett stort grattis till födelsedags"barnen" Johanna och Virre som båda fyller år idag! Hoppas dagen blir bra för er! Den ksulle nog blitt bättre om ni fick spendera den med mig, men man kan inte få allt! Kram på er! =)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack så mycket!! Klart den hade blivit bättre om du varit med på våran tjejkväll =) Kram snyggo

2010-03-21 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0