VÅRKÄNSLOR!

Vilken UNDERBAR dag det varit! Helt galet varmt! =) Så lycklig man blir genast!

Har inte hunnit med mycket alls idag känns det som! =)

Förmiddagen la vi på att tvätta o lite sånt. Liam kollade på youtube, det tyckte han var döfräckt! Massa roliga musikvideos och kortfilmer med hans favoritprogram!

Sen kom barnens farmor vid efter ett nånting och då fikade vi, tiden sprang iväg. Jag, Mia o barnen åkte till Select sen o kikade på möbler. Därefter bestämde vi att käka på Stantons. Inte nog emd att jag slapp LAGA middag idag, jag blev bjuden på middag! Hur bra som helst, Tackar!
Efter en underbart god kycklingsallad åkte vi vidare till Fynda för att kolla ännu mer på möbler!
Sen åkte vi tillbaka hem o tog en kaffe, slängde Nova-Lee i säng och sen åkte farmorn hem. Då var klockan typ sju! Nu sitter jag vid datorn och Liam kollar Pingu och äter kvällsmat! Vaniljyoghurt med hallon. Mums tycker han! Jag föredrar att ha havregryn i yoghurten istället. Det är det ultimata.

Bjuder på lite bilder från dagen.  (Jag behöver Photoshop, hur får man det???)



Fick nya kalsonger av Momma igår, tuffast i staan!



Youtube-töntarna Liam & Nova-Lee



Underbara älskade



Man måste ha glasögon så man ser vad man skriver!



Matning är bra



Mätt och lycklig

Kommentarer
Postat av: johanna

ohhhh va kul att bloggen e igång igen :-) Det har jag missat!!!

Känner du för en varbergstur i veckan?? Ons el torsd kanske?? Vi kan väl höras, om du hinner mellan flyttlassen... :-)

2010-03-28 @ 12:51:04
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0