Idag är ingen vanlig dag...

För det är PAPPAS födelsedag, hurra hurra hurra!!!



Han blir strax över 32 år idag! Grattis på dig lilla pappa!


Veckan som gått har flugit iväg, känns det som nu, men ooo vad uttråkad jag varit!
Kommer liksom inte längre med hemmet heller, innan jag fått in alla möbler vi ska handla!
Vill inte sätta upp tavlor och grejer innan jag vet hur det kommer se ut! Men men...

Hittade jättefina bokstäver jag ska handla på www.broarne.se Tygklädda bokstäver att sätta upp på väggarna i köket. Det kommer stå EAT. Snyggt! Vamp!

Nova-Lee ligger på golvet o gapar. Shit vad bestämd hon är. Men jag KAN inte hålla på med henne hela tiden!
Liam istter snällt i soffan iaf. Han har fått äta frukost där inne idag. Det gillar han, mycket.

Han har blivit STOR i veckan med. Nu är han faktiskt tre år, och då, då är man stor!
Han bestämde häromkvällen att han faktiskt inte ska sova med blöja längre. Han kan göra det sen, när ha nblir bebis igen säger han! Så nu har det gått tre nätter och det går fantastiskt bra! Mammas stolthet är han!

Var iväg till Varberg igår, skulle grilla första gången igår. Vi kom dit typ halv fem eller nåt. Så inväntade vi Gabriel som var påväg från jobbet, så när han kom så smet jag o Johanna iväg, vi skulle köpa kött! Men vi sprang in en snabbis på Gina. Dom hade ju jätterea, fast det var nästan inget kvar. Men jag fick en tunika för 29kr! Och ett par mjuka jeansleggings! Gott!
Sen åkte vi till Hajens och handlade maten. SHIT vad rörigt det var där inne, och såklart miljoner andra som också skulle handla mat! Dom bygger om till värsta affären där inne, det blir nog bra!
Vi råkade nog förköpa oss på mat, för OJ vad mycket det blev över=) Ändå åt man tills man nästan kräktes! Sååååå gott!

Haha, så dum min lilla dotter är. Hon är helt vansinnig ena sekunden för att i nästa glömma bort det för hon råkade slå några leksaker emot varandra. Men så hinner hjärnan ikapp och hon börjar gapa igen! NEJ, jag tänker inte ta henne nu, hon måste lära sig att vara själv en liten stund!!! Hon e bortskämd, jag vet jag vet, det är mitt fel!

Just det, jag måste ju.

Igår efter vi hade ätit, så skojjade jag med han den där gotlänningen. Sa att jag ville ha fotsmörja! Den goa tappade upp ett underbart fotbad till mig då! Snacka om service på det där stället. Helt underbart ju. Så nu ska jag införskaffa img ett sånt, med både bubblor o vibration i!!! Jag gillar det där stället på Tångaberg! =)


Idag jobbar Michael extra, så vi är ensamma jag o barnen. Ska ta o skura mina golv för dom e inte härliga kan jag lova! Nova-Lees strumpor blir helt bruna när hon springer runt i hallen! BLÄ! Hon är dum som tar på sig vita strumpor på morgonen. Jag har gråa! Då syns inte skiten! =)

Usch vilket tråkigt väder det är idag. Regn regn regn! Men det blåser inte såå mycket idag i alla fall. Igår var det ju galet! STORM! Men vi får nog bli inne till lite senare, så får vi se hur det ser ut sen. Hade ju tänkt ta med Liam till dom vita kossorna här borta. Jag tror ha kommer bli impad! =)

Ska nog försöka ta mig till min lilla pappa också! Ge honom en kram på bemärkelsedagen!

Nej nej, nu e jag klar. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0