Idag är ingen vanlig dag...

För det är Liams födelsedag. hurra hurra HURRA!

Älsklingskillen fyller 3 år idag och det firas med nära o kära. Jag ska strax ställa mig o dekorera tårtorna och förbereda lite fruktpajer.

Stod igår och gjorde en chokladtårta och en vanlig gräddtårta med jordgubbar. Tycker det är sååå svårt att göra tårtor, för jag själv avskyr tårtor! Blä Blä Blä! Men till dopet var dom bra. fula men goda! =)

Ska försöka ta massa kort idag. Men det är så svårt när man har miljoner andra saker att göra, underhålla gäster, fixa fika, fylla på fika, ta hand om barnen (fast det brukar gästerna vara ganska duktiga på ;P)

Nu måste jag springa. Liam duschar och jag hör att grejer åker runt inne i badrummet. Tjo hej!

i morgon är det utställning för Jackson. Ska bli roligt att se vad dom har att säga om den lelle grisen! Hoppas hoppas han uppför sig! Annars går ajg miste om en resa till Jönköping med min preggosyster! Det skulle vara hemskt! Puss på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0