Liam 3 år!

Igår blev min stora kille... Ännu större! Redan tre år! Det är ofattbart hur fort tiden springer iväg.

Vi firade dagen med öppet hus. Det kom folk hela tiden känns det som. Dom första kom vid tolv och kalaset var över vid sex kanske... strax innan. Full rulle!

Liam hade en kanondag med massa presenter och massa barn att leka med! Han hade att göra nonstop. Sen var han sååå trött o ledsen när alla gått, så han fick åka med pappa till farmorn och hjälpa till med deras TV som inte ville fungera riktigt. Då fick jag tid på mig att städa undan kalaset och sitta ner o andas i tre sekunder. Så bortser man från ballongerna jag låtit hänga kvar så kan man inte tro det vart kalas här! =)



PRESENTÖPPNING PÅ MORGONEN



PUSSLAR SITT NYA BLIXTEN-PUSSEL



godistårta med choklad och banan oc vanilj i



jordgubbar kan det väl inte bli för mycket av eller?



BLÅSER UT LJUSEN




Nu måste jag nästan avrunda. Ska iväg till Tjolöholm på hundutställning idag. Det är inte Bambam som ska ställas utan min systers lille Jackson. Är så nyfiken på hur det kommer gå. Han har ett litet hanhundsproblem, han blir skogstokig när det kommer hanhundar, så det ska bli intressant att se hur han uppför sig. Och sen är han någon sne i frambenen, tårna pekar lite utåt, menvi får hoppas han ställer sig rätt och det går lätt att korrigera så växer det förhoppningsvis bort. ÅÅÅ denna dagen ska bli kul! Och inte minst för att jag ska iväg coh bara vara MIG, inga barn med alltså! Älskar mina barn över allt, men guuuud så skönt att slippa ibland!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0