Tisdag

Efter en otroligt slö måndag kommer även en slö tisdag.

Igår efter jag hämtat Liam på dagis gickj ag o la Nova-Leesan så hon fick sova lite, sen gick jag o la mig på soffan, skulle bara ligga två minuter och sen ta tag i hemmet. Men två timmar flög förbi och Michael väckte mig för ah nskulle åka o jobba, så det var bara att vakna till liv igen. Behövde verkligen sömnen, det har varit tre TUFFA veckor nu. Först dop, sen flytt o sen Liams födelsedag. Nu till helgen ska vi inte göra nånting!
Michael ska visserligen jobba en dag och sen ska Jimmi o Desse komma med småtöserna o hälsa på. Tindra vill nog ge Liam hans present! =) Hon e sååå go den lilla tjejen!

Sen på kvällen när Novisen hade gått o lagt sig så skulle jag ut o borsta igenom byrackans päls, så jag o Liam gick ut! Då kom även granntjejen Moa o hälsade på. En jättesöt liten tjej på 6 år (fyller faktiskt 7 till sommaren!!) Perfekt lekkompis till Thea när hon kommer hit o hälsar på (förhoppningsvis mycket nu i sommar så hon slipper gå hemma med sin jättegravida tråkmamma =) )
Så Liam och Moa busade med hundarna och vi vuxna stod o snackade lite. Vår ena granne, Arne har visst vart uppe o målat hemma hos min syster! Tänk vad världen är liten! =)

Kvart i åtta (!!!) gick vi in och Liam fick kvällsmat, macka med BARA majonäs och varm oboy, sen var han TRÖTT! Så vi gick upp och han la sig i sin säng, första gången. Jag hade inga förväntningar på att han skulle ligga där hela natten men det har han gjort. Och han sov osm en stock. Fick bära ner honom sovandes i morse och väcka honom till liv här nere. Han var stendöd! Det är nog bra energier i det rummet!

Nu ska jag göra mig i ordning och så ska vi åka in till staden sen när lillan sovit färdigt. Idag är det mammagrupp på BVC. Ska bli kul o se hur många det kommer. Det har vart jättedåligt med mammor o barn där! =)

Tänkte lägga upp lite bilde¨r senare. Fick jättefina kort från utställningen.

Men här kommer ett på min trasselsudd först från när vi var ute igår. Han TRIVS att bo här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0