Nytt försök, kanske!?

Jag har varit en så upptagen människa hela hösten/vintern så jag har inte haft tid att bry mig om att underhålla mina nära med små ointressanta inlägg om vad jag har för mig på dagarna.
Men, efter att drömmen gick i kras, så har nu vardagen äntligen börjat komma på plats och rutinerna sitter där dom ska.

Sitter i skrivande stund på jobbet och bara väntar på att tiden ska gå.
Mina småknattar är på dagis och Mr M ligger hemma o sover efter en nattvecka. Sen idag ska vi åka o handla lite mat. Det är väl den stora händelsen idag =)

Har såå mycket att se fram emot nu.
Jag har fått bli godmor/fadder för första gången, denna ära är ngåot jag anser som en viktig post, och även om det inte är så längre så hoppas jag att Ellie Isabelle blir min om föräldrarna går vidare! =) Inte för att det är någon önskan, jag trivs i deras sällskap och ser gärna att vi får ett par år till tillsammans, men ifall!
Jag älskar såklart Ellies storasyskon precis lika mycket, men samtidigt så vill man ju att just Hon ska känna att hon är speciell, för mig. Den lilla bubban!

Jag har äntligen lyckats gå ner Alla gravidkilona, det tog bara sisådär ett o ett halvt år, men nu är jag ingen tjockis längre, knappt en mullis, nu är jag bara en "hängis"! Men det gör inget, jag håller lampan släckt!

Bambam har blivit mycket bättre än i somras. Han har gått upp i vikt, även om jag gärna skulle se ett par kilo till på honom, men nu är han inte underviktig längre, och han skakar inte alls så farligt i bakstället som han gjorde. Men vi trivdes att leva på veterinärkliniken och gör aundersökningar, så et gör väl inget att dom inte hittade orsaken till hans problem, det är lugnt! Jag är inte Bitter...

Vi ska få tillökning i familjen.
Min lilla gosekatta Prinsen kom hem med en övertygande o-oskuldsfull mage. Hon har vart på snoken. Jag är inte säker på när det är dags, men vad jag kunnat läsa mig till så borde det hända något om kanske en vecka eller så. Den största reaktionen man fått har varit att "Åh, vad ska ni göra med dom?" Är det verkligen ett alternativ? Vad sjutton, ska man ta död på kattungarna för att man själv inte önskar fler katter(Jag skulle absolut kunna tänka mig att behålla alla bebisarna, men då blir jag nog av med min sambo, och det är frågan om det är värt det... katt-sambo-katt-sambo, jag vet inte....)

Folk menar på allvar att man plockar bort några eller alla av kattungarna när dom föds och tar död på dom! Hemska tanke! Vi har redan tre stycken som vill ha kattungar, och då lär det itne bli så många små över, så det gör inget om dom får stanna hos oss tills odm hittar bra hem!

Jag kan bar ainte sluta tänka på dessa som tar död på bebisarna! Jävla idioter, ge katten p-piller elelr sterilisera den om ni inte önskar småkatter! FYYYYYYYY, nu lämnar jag detta ämnet, för jag blir uppriktigt upprörd!

 

Jag håller på för fullt på jobbet tt rekrytera nya säljare runt om i landet. Hittills har jag fått två nya tjejer.

Hade möte i måndags och har tre möten till inbokade, så snart är vi uppe i en ordentlig kår! =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0