Var är regnet?

Igår var en sån pissdag, hela dagen regnade det! Suck. Novisen hade inga gummistövlar på dagis, bara vanliga kängor, dock regnkläder. Liam hade gummistövlar men inga regnkläder. Hur sjysst är jag då? Men dom överlevde dagen. Idag... Idag har jag skickat med regnkläder o stävlar, så båda barnen är förberedda på utelek trots det kalla regnet. Men vad händer? Vart FAN är regnet? Jag ska ta hem regnkläder och stölar igen, så ska ni se att våra rabatter kommer bli vattnade ordentligt i morgon!

Jag har suttit med bokföringen hela dagen, siffror dansar framför ögonen på mig, så jag tar en välförtjänt paus!
Då passar jag på att skriva ett litet inlägg, så jag kommer in i ett litet mönster så jag uppdaterar oftare!


Hade en myskväll framför tvn igår, själv.... =/ Det var kanske sådär. Jag förstår inte varför i hela friden karlar inte kan kolla på Desperate Housewives!! Det är ju hur bra som helst! Och Big Brother också.
Fast jag vet att Michael gillar BB också, fast han vägrar erkänna det, när jag tvingat honom kolla sitter han o skrattar lika mycket som jag! Han är en fuling där, too cool for school!

Gjorde födelsedagskort igår, så vi ska skicka ut inbjudningar till Liams födelsedag. Helt galet att han snart är FYRA år. Och han är sååå väl medveten om det, han blir stor kille nu ju! Han fylle alla fingrar utan tummen, säger han!

Vi satt o diskuterade lite födelsedagar och hur gammal man kan vara och sånt igår. Så kom vi inte på dinosaurier och han ville veta hur gamla dom var innan dom dog ut, (han vet om att dom är utdöda) och jag förklarade att dom är massa massa år, miljoners år. Till svar fick jag då, sådär förnuftigt som bara en liten killa kan kläcka "Ja, dom är nog lika gamla som du mamma!"
Tack för den, smisk på stjärten ska du ha!

Nä, jag får återgå till mitt arbete innan chefen kommer på mig och tycker jag slappar för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0