Onsdag, lill-lördag!?

Onsdag... Idag är det HÖST! Fy farao, är sommaren redan över?
Jag hoppas på lite lite mer sol o värme, men det luktar höst nu. Bambam gillar det visserligen.

Idag har jag mängder att göra.
Ska packa packa packa, dels inför kvällens möte med min nya säljare i Skåne, sen är det också för morgondagens resa till High Chaparall. Jag ska packa in hela min monter i en liten liten husvagn tänkte jag! Det ska nog gå bra... =)
Har äntligen fått tag på en bil att köra i alle fall. Rent A Wreck hjälpte mig! Tack för det!

Så i morgon bitti kör jag barnen till deras farmor där dom ska spendera fyra dagar och tre nätter!
Michael ska upp på någon lastbilsgrej 80 mil härifrån, med sitt jobb så han kommer inte vara hemma heller!
Bambam följer med mig, och grannen har lovat att mata katterna, så dom klarar sig! =)

Jag ska iväg ikväll, i jobb, så jag kommer missa våran träning... Men jag måste hinna hem o baka en paj emellan bara, så jag har gjort mitt för träningsgänget!
Jag skall ner till Bjuvs Bhk och hålla visning där tillsammans med den nya säljaren, så han kommer igång med sitt. Det ska bli lite roligt, men hade faktiskt hellre tränat hunden hemma!
Men jag tänkte passa på att träna lite där med, miljöombyte är väl aldrig fel!

Har anmält Arrak till Stora Stockholm nu, äntligen kom inbjudan från dom. Det är roligt att åka dit!
Jag gillar det, verkligen.
Ska se om jag ska anmäla Bambam till den utställningen med, jag är inte säker ännu! =) Men det skulle vara roligt!

Nej, jag ska sätta igång och jobba nu, så jag kommer hem idag också!

Ha en bra dag, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0