Första inlägget från Iphone!:)

Fick nys om att blogg.se numera har en app då man kan blogga från sin mobil! Helt ultimat! Jag som aldrig sitter framför datorn längre utan använder min iphone till allt har ju varit otroligt dålig på att uppdatera!:) men nu kanske det kan bli bättre!:)

Nova-lee fyllde 2 år för en vecka sen! Så himla fort tiden gått!
Hon passade på att bli stor tjej på riktigt i samma veva, nu är det potträning för fulla pottor!:) hon är jätteduktig och vill helst vara utan blöja och sköter det kanon!:)

Idag fyller min guddotter ett år också! Söta älskade Ellie!:) Tråkigt jag inte kunde fira henne idag, men jag får träffa henne i morgon i vart fall!:)

Vi har fått en ny älskling i familjen! Bambam har fått en syster, Yaya! En liten goding som passar kanon in i våran flock!:)

Nu ska jag avrunda för att duscha av mina små grisar för att sedan kunna lägga dom!:)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anya

Om du är sugen på att vinna smink, parfym och andra skönhetsprylar så vill jag tipsa om den här tävlingen som är nummer 14 av 15 (men man har fortfarande chans att vara med i de andra utlottningarna); http://hiilen.blogg.se/2011/september/tavling-14-gott-blandat.html

2011-09-28 @ 08:57:54
URL: http://anayahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0