Segbloggad....

Ja, herregud våren har ju kommit, inte har man tid eller ork att blogga då!!

Har haft en helt underbar påskhelg.
Långfredagen var vi iväg och fiskade lite aborre som inte vågade nappa förrän jag lämnat sjön.... Mysfaktor: 4
Påskafton åt vi påsklunch hos min pappa mysfaktor: 5
Påskdagen fick vi besök från Svenljunga, svärmor o svärfar kom så vi käkade middag i stan på Stantons, som har bästa salladen i stan, och senare på kvällen vågade sig även min mor med bihang fram. Så vi satt allihopa o sjöng med till Singin Bee  Mysfaktor: 5
Annandagen vaknade Liam med 39 graders feber, så jag fick själv åka upp till Götet o äta påskmiddag med släkten. Liam o Michael fick bli hemma. Det var mys också. Jag behöver väl inte tillägga att vädret var KANON alla dagar!!!

5 kg tyngre efter allt påskgodis så summa summarus har helgen vart UNDERBAR!


Idag har jag jobbat ett par timmar på kontoret o min sjukling-son fick vara hos moffa sålänge. Det gick bra, förutom att Lilleman fick en flisa i fingret så han är lite skadad.. stackarn! Fingret pekar rätt upp hela tiden o han envisas med att Mamma har ajaj också, jaja, jag får väl peka lite med fingret också då!!

Nu ringde Veronika o ville komma, så jag ska väl röra på mitt fläsk.


Är skitnervör inför morgondagens ultraljud.... Hua mig vilken ångest..... Hoppas Michael får ledigt nu så han kan följa med, annars börjar jag gråta!!!!! (nej det gör jag inte på riktigt, fattaruväl!)


Liam sover i vagnen utanför o Bambam ligger o vaktar jämte, godingarna! Mina fina fina pojkar! =)


Nä, nu pallar jag inte mer! hej hej!

Kommentarer
Postat av: johanna

WOOOOOWW ett nytt inlägg....

lycka till på UL de går nog fint... Mysigt e de allafall..

föresten?? Gött o slippa förra barnmorskan?? ha ha ha ha ha

2009-04-15 @ 07:46:27
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0