Fredag!

Igår var jag hos läkaren. Det visade sig att allt hade vart ett misstag. BM hade sett fel på moderkakans placering när hon kollade för två veckor sen! SJysst! Så nu slipper jag kejsarsnitt o kan föda normalt! Fy fasen va bra! Aj vad ont jag ska ha =)

Hämtade Liam igår strax innan fem... Han hade vart o badat med sin farmor! Han slocknade på vägen och efter det gick det inte att få liv i honom, så han sov för natten. SHIT!

Men det fick jag fan för idag. Klockan sex kom han in med en pisseblöt t-shirt. Kissat igenom! Jaha, av med blöjan o tröjan snabbt. Ut ramlar en BAJSKORV ner på mattan. Liam kliver i korven och smetar ut det! Sjysst!

Så nu sitter jag är efter en hel del skurande och är trött!!!

Vill soooova!


Kommentarer
Postat av: Felice

Där ser man :) Hade inte en aning om att de hade Lagerhaus där.

2009-08-07 @ 11:05:42
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/
Postat av: johanna

ha ha ha ha o mer såna morgonar kommer det att bli...

2009-08-07 @ 22:37:24
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0