Fyndat! :)

Idag är en bra dag!
Vaknade, helt OK utvilad. Sovit kanongott i natt. knappt vaknat alls av ont i fogarna, hur sköönt som helst.
Jobbet flöt på hela dagen, hade en jämn ström hela tiden. Också bra!

Sen stack jag en liten stund tidigare innan jag hämtade Liam för att springa in på SkoDon och köpa nya gummistövlar till pajken. Stackarn sprang omkring i på tok för små, så skynda skynda. Hitta ett par Pax-stövlar, rätt fula, men dom verkade bra. Inte så höga i skaftet och lite fodrade. Blå med en gul kant upptill och nertill. Dom kastade jag in på dagis direkt.
Sen behöver grabben ett par nya gympadojjor. Och det hittade jag!! Coola svarta Adidaspjux. Blev väl godkända av brukaren- då dom var väldigt bra att hoppa med fick jag förklarat för honom! Han blev apnöjd! Jag med!!! Inte nog emd att dom var coola. Dom var 30% REA! Hallå! Tillome Michael tyckte jag gjort en bra affär!

Så därför blev jag tvungen att hålla uppe mitt dåliga shoppingrykte.... Så jag tog en sväng till Gekås o handlade en ny gardin till köket. Och lite ljus o grönsåpa och sånt bra =) Så då fick vi slösat lite pegnar idag också, skitbra! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha Ja... tanken har slagit mig många gånger att dom e rätt så lika... tur att dom e söta båda 2... :-)

2009-08-11 @ 20:02:05
Postat av: Philippa

haha vad du fyndar då, JAG däremot fick köpa ett par adidas skor för 400! (rena rånet och inte var dom lika häftiga som liams) Ingen rea där inte och det var panik. Jag hade glömt hans skor på semestern=)

2009-08-12 @ 06:54:09
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Philippa

aaahhh sicka goa vader han har=)

2009-08-13 @ 08:27:45
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0