Gnälltråden!

Idag är ingen bra dag alls.. Eller, jo just NU är det bra....
Har precis ätit god lasange och har till kvällen ett kilo färska räkor att se fram emot. Laim kollar Teketubbies och är lugn o fin...


Sover jättedåligt numera.... Har så ont så jag vaknar när jag vänder mig i sömnen, kasst. Så morgonen började med att jag försov mig... Vaknade sju, en timme för sent alltså! Herregud, så upp o hoppa, stressa stressa och iväg. Sen vaknade jag aldrig riktigt utan hela förmiddagen var ett rktigt töcken på jobbet.... HUA!

Sen råkade jag fråga Liam i bilen på vägen till affären om han ville åka till min kusin Emilia... Jo, det ville han, och shit vad arg han blev när vi sen inte åkte dit..... HUA igen!
Och ställde till med en jädra scen inne i affären, pinsamt.....
Sen ställde han till med en scen när jag skulle ha in den varma lasangen i ugnen.....

Men nu är Michael hemma och då är allt frid o fröjd!

Nu ska jag inte göra ett skit mer idag, bara slappa o äta goa räkor o sukta efter ett stoooort glas vitt till, fantisera att det är vin jag dricker till och bara njuta!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: JAQUELINE

SER ALLA HUR UPPRÖRD JAG ÄR, KAN INTE ENS STAVA MIN SONS NAMN!!!

2009-08-05 @ 18:04:03
Postat av: konetere

jaha det var väldans vilken bloggfreak du har blivit då... Fortsätt i denna takt tack! Vill ju ha en massa morgonläsning till mitt morgonte!

2009-08-05 @ 18:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0