Lördag

Vaknade halv åtta idag.
Nu har vi ätit frukost o grabbarna grus duschar och jag sitter o slöar vid datorn.
kulle behöva diska, det börjar fylla på men jag orkar inte det just nu! =)

Sover fruktansvärt illa... Har så ont så ont. Känns som allt man gör nu är att klaga, men det är verkligen hemskt! Jag klarar liksom inte ens vända på mig i sängen för det gör så ont. Kul när Liam kommer in o vill mysa, han får mysa med min rygg, tills jag stålsätter mig o biter ihop o snurrar runt. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad ont det gör!

Idag sak vi iväg till Mjöbäck. Jimmi och Desse bjussar på mat och underhållning halva dagen. Ska bli kul.
Igår hörde jag det tisslas om en tur i skogen för att leta svamp, men det hoppas jag inerligt inte att det blir. jag kan knappt gå på plan mark, hur ska jag fixa skogen???? =) rolig syn!
Vi får se. Jag hoppas vi kör lite hederlig kubb och sånt istället, så man slipper röra sig så mycket! =)

Igår hade vi fredagsmyyys. Det är ju verkligen ett måste sen TV-reklamen drog igång! Man MÅSTE ju bara =)
Så vi åt först Tacos. Liam uppskattar verklgien att få äta sånt man får plocka i o äta med händerna! Kanon!
Sen när Liam gått o lagt sig så plockade vi fram lite vitt vin o suttade på. Men ack så sött det var så jag drack knappt ett halvt glas. Köpt Blue Nun (alkofritt). Gilalde det när jag gick med Liam i magen, men jag har nog ändrat vinsmaker rätt mycket. Det smakade bara som läsk liksom... söt söt sliskig läsk. BLÄK!
Jag klarar mig nog utan vin tills jag får lov att dricka mitt underbara röda Medinet! Jag siktar på min födelsedag! Då ska jag hälla i mig en hel flaska, gud vad det är gott.

Nä, nu ska jag ta tag i min tvätt o sen kanske disken,om jag inte på något sätt kan övertala min lata sambo att ta den...
Hunden behöver ut också, han går här o flåsar nu så det ska jag ordna!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Philippa

häller du i dig en falska lär du få roligt iaf=)

2009-08-15 @ 12:38:36
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: nina

så fin blogg du har vännen!

hur får du upp dom fina bilderna

överst?



Kramar!!!

2009-08-15 @ 23:09:58
URL: http://ninaesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0